Fathoni Ashari

نویسنده و طراح گرافیک

من فتحونی اشعری هستم.

در حال حاضر، به عنوان سازنده محتوا در کانال Tresnologi و نویسنده در Tresnologi.com فعال است. من در مورد نظرات، نکات و بینش های مربوط به فناوری در کانال صحبت می کنم. علاقه من به تولید محتوا و انتشار ایده از طریق ویدئو و طراحی است. بنابراین، وقتی صحبت از یادگیری با هم در مورد ایجاد محتوا می شود، هیجان زده می شوم.

از طریق Skillshare، می‌خواهم مهارت‌ها و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم. به خصوص در مورد نوشتن خلاقانه، طراحی گرافیک، و ایجاد ویدئو. تمام دانش من از عشق خدا از طریق افراد خوب و تجربیات ناشی می شود، بنابراین می خواهم دوباره آن را با دیگران به اشتراک بگذارم.

از همه شما که در کلاس من شرکت کردید متشکرم. امیدوارم به بسیاری از افراد به عنوان تولیدکنندگان محتوا در هر زمینه کمک کند.

دوره های این مدرس:

آموزش چاپ آگهی و طراحی پوستر: برای تبلیغات بازرگانی و خدمات عمومی

Print Ad and Poster Design: for Commercial and Public Service Advertisement

" نمای کلی کلاس: این دوره نحوه ایجاد تبلیغات چاپی و پوستر برای اهداف تبلیغات تجاری و خدمات عمومی را آموزش می دهد. ما یاد خواهیم گرفت که کمپ ایجاد کنیم. .."


آموزش Movavi Video Editor - ویرایش کامل ویدیو برای مبتدی سازنده محتوا

Movavi Video Editor - Complete Editing Video for Beginner Content Creator

"نمای کلی: در این دوره یاد می گیریم که به راحتی فیلم ها را با ویرایشگر ویدیوی Movavi ویرایش کنیم. به خصوص اگر تولید کننده محتوا یا فعال در پلتفو رسانه های اجتماعی هستید. ..."


آموزش طراحی لوگو: انتخاب نوع مناسب لوگو

Logo Design: Choosing the Right Type of Logo

"نمای کلی کلاس: این دوره آموزش ایجاد یک فرآیند لوگو را می‌آموزد، اما بر انتخاب نوع لوگوی مناسب تمرکز دارد. چرا؟ زیرا اغلب تصمیم‌گیری برای ما دشوار است.


آموزش نوشتن خبر: مبانی اخبار آنلاین، اخبار سخت و روزنامه ها

News Writing: Fundamentals for Online News, Hard News, and Newspapers

بررسی اجمالی کلاس: در این دوره گام به گام نحوه نوشتن خبر را یاد می گیریم. مخصوصاً اگر می خواهید نوشتن اخبار آنلاین، اخبار برای وب سایت ها یا p. ..


آموزش طراحی لوگو: ایده تحقیق، مفهوم بصری، و پروژه تمرین

Logo Design: Research Idea, Visual Concept, and Practice Project

" نمای کلی کلاس: این دوره یاد می گیرد که یک فرآیند لوگو را از همان ابتدا ایجاد کند تا زمانی که به یک لوگوی برجسته تبدیل شود. ما دانش اولیه مورد نیاز خود را یاد خواهیم گرفت. .."