Winny

نانوای خلاق

سلام! من وینی هستم.

من یک معلم شیرینی پزی و تزئین کیک از اندونزی هستم. من سابقه مدیریت مهمانداری را دارم و به طور رسمی در هنرهای قنادی در کالج هنرهای قنادی بانی گوردون، تورنتو، کانادا آموزش دیدم. پس از اتمام برنامه دیپلم، به زادگاهم جاکارتا، اندونزی بازگشتم و کسب و کار تزئین کیک خودم را شروع کردم، که متخصص در کیک های جدید و عروسی بود.

وقتی برای اولین بار شروع کردم، با چالش های زیادی مواجه شدم. به خصوص به این دلیل که من در کانادا آموزش دیدم، جایی که آب و هوا کاملاً متفاوت از اندونزی است. کار در آشپزخانه یا مدرسه حرفه ای که محیط کار به خوبی کنترل می شود نیز با آشپزخانه خانه ما متفاوت است. من درباره این چالش ها و همچنین مشکلات عیب یابی در کلاس های خود بحث خواهم کرد.

بعد از چندین سال فعالیت در تجارت، دیگر سفارش کیک های جدید را نمی پذیرم و در حال حاضر یک نانوایی ویژه وگان را اداره می کنم. با آموزش در Skillshare می توانم دانش خود را در مورد تزیین کیک به اشتراک بگذارم. بعدش چی میخوای یاد بگیری؟ در تابلوی بحث به من اطلاع دهید. امیدوارم از کلاس های من چیز جدیدی یاد بگیرید :)

دوره های این مدرس:

آموزش کیک کهکشانی آبرنگ

Watercolor Galaxy Cake

"نحوه ایجاد افکت آبرنگ GALAXY روی کیک فوندانت را بیاموزید. با یک تکنیک آبرنگ ویژه برای دستیابی به ظاهر واقعی کهکشان آشنا خواهید شد (yo. .."


آموزش پخت وگان بدون گلوتن از ابتدا: کیک شکلاتی غنی با گاناش نعناع

Vegan Gluten-Free Baking From Scratch : Rich Chocolate Cake With Peppermint Ganache

خوش آمدی! این یک کلاس مقدماتی برای پخت کیک تخصصی است. تفاوت بین پخت معمولی تا پخت گیاهی و بدون گلوتن را خواهید آموخت. این. ..


آموزش کیک باترکریم بافت دار مدرن

Modern Texturized Buttercream Cakes

گام به گام نحوه ایجاد کیک‌های باترکریم بافت‌دار هنری و مدرن در خانه را بیاموزید. با دو تکنیک برای ساختن بافت کره‌ای آشنا می‌شوید. ..


آموزش نقاشی روی کیک: الگوی شکوفه گیلاس

Painting on Cake : Cherry Blossom Pattern

پیش نیاز: قابلیت تهیه کیک/کاپ کیکی که با فوندانت پوشانده شده است. نقاشی با دست کیک شما را متمایز می‌کند و حس هنری به آن اضافه می‌کند. ..