Anina Rubio

هنرمند تجسمی

آنینا روبیو یک هنرمند تجسمی چند رشته‌ای است که بر خلق آثاری تمرکز دارد که زیبایی طبیعت را به تصویر می‌کشد تا دیگران را برای مراقبت بهتر از این سیاره تشویق کند. او علاقه زیادی به استفاده از بامبو، اشیاء یافت شده و همچنین مواد بازیافتی برای به حداقل رساندن ضایعات و پایداری در خلق آثار هنری دارد. او نقاشی های دیواری در سراسر کشور نقاشی کرده است و با مدارس، شرکت ها و جوامع در ترویج کمپین های پایداری همکاری داشته است.

او همچنین یک مربی و معلم است - اغلب میزبان کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در مورد پایداری، هنر (آبرنگ و نقاشی دیواری)، و همچنین جلسات تنفس است که می‌تواند به افزایش تمرکز، انرژی و رفاه کمک کند.

برای سوالات، همکاری و کارهای سفارشی، به من پیام ارسال کنید: hello@aninarubio.com

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک نقاشی دیواری را نقاشی کنیم

How to Paint a Mural

"سلام به طراحان دیواری مشتاق! در اینجا یک دوره آموزشی تصادفی آنلاین در مورد نقاشی دیواری وجود دارد تا بتوانید سفر نقاشی دیواری خود را در خانه، در اتاق خواب و در اتاق خواب خود آغاز کنید.


آموزش نقاشی گام به گام یک پروانه ارکیده

Step by Step Painting of a Moth Orchid

"نقاشی همیشه برای من نوعی مدیتیشن و آرامش بوده است. هرگاه عناصری از طبیعت را با استفاده از آبرنگ در دفترچه گیاهانم نقاشی می کنم، احساس می کنم که برخی ...."


آموزش مجله گیاه آبرنگ

Watercolor Plant Journal

"ایجاد ژورنال گیاهان آبرنگ راه خوبی برای تمرین نقاشی است و همچنین به شما کمک می کند پیشرفت خود را پیگیری کنید. زمانی که در حال یادگیری آبرنگ بودم، هیچ ایده ای نداشتم."


آموزش گیاهان شناسی آبرنگ با خوشنویسی

Watercolored Botanicals with Calligraphy

من دو کاری را که دوست دارم انجام دهم را ترکیب می کنم: خوشنویسی و گیاه شناسی! من با اضافه کردن bl، ظاهر خط خطی معمولی را با دست آزاد تازه کرده ام. ..