Yasmine Cheyenne

نویسنده، سخنران، مدافع خود درمانی

یاسمین شاین نویسنده، سخنران و مدافع خوددرمانی است که در بروکلین، نیویورک متولد و بزرگ شده است. او به افراد کمک می‌کند تا با آموزش ابزارهایی که تغییرات مثبت پایدار در زندگی‌شان را تقویت می‌کنند، شیوه‌های خودمراقبتی فردی خود را ایجاد و تقویت کنند. یاسمین که کهنه سرباز نیروی هوایی است، اکنون بر کارگاه های خود درمانی و همچنین نویسندگی خود تمرکز کرده است. او یک نویسنده منتشر شده است و اغلب در مورد او به اشتراک می گذارد. یاسمین در حال حاضر با همسر، دو دختر و دو سگش در منطقه واشنگتن دی سی زندگی می کند.

.

به یاسمین شاین برای یک Skillshare Original با نام تجاری جدید بپیوندید زیرا او 5 دستور ساده نوشتاری را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانید از آنها برای حضور در حال حاضر، پرورش اعتماد به نفس و تحقق بهترین خود استفاده کنید.

شما راه‌هایی را طی خواهید کرد که نوشتن می‌تواند خوداندیشی و رشد را تقویت کند، و درس‌ها را برای ایجاد یک تمرین نوشتاری مراقبت از خود پایدار و شخصی که می‌توانید در روال روزانه خود بگنجانید، به پایان می‌رسانید—یا به هر دفعه که می خواهید بازگردید.

کلاس برای همه باز است و از همه مشتاقان سفر برای خود یابی استقبال می کند!

تصویر: Skillshare x Yasmine Cheyenne

دوره های این مدرس:

آموزش Live Encore: ژورنال نویسی برای پرورش شادی

Live Encore: Journaling to Cultivate Joy

"روش مراقبت از خود را با یادگیری پرورش شادی از طریق روزنامه نگاری گسترش دهید! یاسمین شاین به عنوان یک نویسنده، سخنران و حامی خوددرمانی، آن را تبدیل به h. .."


آموزش خلاقیت 5 دقیقه ای: در روزهای پرمشغله خود زمانی برای خلق پیدا کنید

5-Minute Creativity: Find Time in Your Busy Day to Create

این کلاس کوچک بخشی از آخرین آزمایش یادگیری Skillshare است که به شما کمک می کند خلاقیت خود را در 5 دقیقه یا کمتر کشف کنید! نسخه کامل این c. ..


آموزش نوشتن برای خود یابی: 6 اطالعات ژورنالی برای قدردانی و رشد

Writing for Self-Discovery: 6 Journaling Prompts for Gratitude and Growth

قدرت یادداشت‌نویسی برای پرورش اعتماد به نفس، ذهن آگاهی و رشد را کشف کنید—همه دعوت می‌شوند تا بپیوندند و شروع کنند! قلم را روی کاغذ بیاورید و زندگی خود را متحول کنید. ..


آموزش Skillshare Audio: با Yasmine Cheyenne خودآگاهی را به ابرقدرت خود تبدیل کنید

Skillshare Audio: Make Self-Awareness Your Superpower With Yasmine Cheyenne

"این کلاس فقط صوتی است، بنابراین هیچ ویدیوی فعالی را روی صفحه نمایش خود نخواهید دید. هدفون خود را وصل کنید، گوش کنید و نظر خود را به ما بگویید! شمع روشن کن .."