Vishal Munshi

دوره های این مدرس:

آموزش کیک پوندی با پاستل روغنی: دو کیک پوندی زیبا و پر جنب و جوش بکشید

Pound Cakes With Oil Pastel : Draw two beautiful and vibrant Pound Cakes

"سلام به همه، اسم من ویشال است و مربی شما در این کلاس خواهم بود. در این کلاس طراحی و نقاشی دو کیک پوندی زیبا و پر جنب و جوش را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش لیوان پاستل روغنی آسان

Easy Oil Pastel Cups

"به این کلاس در فنجان های پاستل روغنی ایزی خوش آمدید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که این فنجان های زیبا، پر جنب و جوش و آسان را با رنگ ها، شکل ها و اندازه های مختلف رنگ آمیزی کنید. .."


آموزش گل های آسان در پاستل روغنی (7 گل زیبا بکشید)

Easy Flowers in OIL PASTELS (Draw 7 beautiful flowers)

به این کلاس در مورد گل های آسان با پاستل روغنی خوش آمدید در این کلاس شما را گام به گام راهنمایی می کنم تا 7 گل آسان و زیبا با پاستل روغنی بسازید. ..


چالش 30 روزه پاستل روغنی: آموزش نقاشی 30 کیک و برش خوشمزه

30 Days Oil Pastel Challenge: Learn to Paint 30 Delicious Cakes and Slices

"به کلاس "چالش 30 روزه پاستل روغنی: آموزش نقاشی 30 کیک و برش خوشمزه" من خوش آمدید! چه مبتدی باشید چه یک هنرمند متوسط. ..."


آموزش کشیدن خانه های کوچک با آبرنگ

Drawing tiny houses in watercolor

به اولین کلاس Skillshare من در این کلاس خوش آمدید، من شما را در مورد نحوه طراحی خانه های کوچک از طراحی تا نقاشی نهایی با آبرنگ راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش 14 روز ولنتاین با پاستل روغنی

14 Days of Valentine with Oil Pastels

"به این کلاس در "14 روز ولنتاین با پاستل روغنی" خوش آمدید. در این کلاس ما 14 عنصر مختلف ولنتاین را با شروع به تصویر می‌کشیم 1. قلب ها 2. ..."


آموزش گل های کیهانی با پاستل های روغنی

Cosmos Flowers With Oil Pastels

"به این کلاس در مورد گل های کیهانی با پاستل روغنی خوش آمدید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که این گل‌های کیهانی زیبا، پر جنب و جوش و آسان از شرکت‌های مختلف را نقاشی کنید. .."


برش های هندوانه آسان با پاستل روغنی: آموزش رنگ آمیزی 15 برش هندوانه زیبا و پر جنب و جوش

Easy Watermelon Slices with Oil Pastel:Learn to paint 15 beautiful and vibrant Watermelon Slices

"سلام، نام من ویشال است و مربی شما برای این کلاس خواهم بود. به این کلاس در مورد برش های هندوانه آسان با پاستل روغنی خوش آمدید. در این کلاس شما لیز خواهید کرد. .."


آموزش درخت کریسمس و کابین در پاستل روغنی

Christmas Trees and cabins in OIL PASTELS

"به این کلاس خوش آمدید. در این کلاس شما را راهنمایی می کنم که 6 درخت کریسمس و کابین ساده و آسان را با پاستل روغنی بکشید. ما با درک ba شروع می کنیم. .."


آموزش 14 روز خرس عروسکی پاستل روغنی

14 Days of Oil Pastel Teddy Bears

به این کلاس در روغن پاستل خوش آمدید. خرس عروسکی در این کلاس 14 روزه خرس عروسکی با پاستل روغنی، نقاشی 14 دانه عروسکی زیبا با رنگ های مختلف را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش گل همیشه بهار آسان با پاستل روغنی

Easy Marigolds with Oil Pastels

به این کلاس در مورد گل همیشه بهار با پاستل روغنی خوش آمدید در این کلاس به شما در کشیدن گل همیشه بهار ساده و آسان در سه رنگ مختلف، یعنی زرد، کمک خواهم کرد. ..


آموزش اسطوخودوس با پاستل روغنی

Lavenders with Oil Pastels

"به این کلاس در Laveners با پاستل روغنی خوش آمدید در این کلاس من نحوه طراحی اسطوخودوس با پاستل روغنی را به اشتراک می‌گذارم و اینکه چگونه شما نیز می‌توانید به راحتی از آن لذت ببرید. .."


کیک Red Velvet Easy with Oil Pastel: آموزش کشیدن و رنگ آمیزی 21 کیک و برش Easy Red Velvet

Easy Red Velvet Cake with Oil Pastel: Learn to draw and paint 21 Easy Red Velvet Cakes and Slices

" سلام، اسم من ویشال است و مدرس شما در این کلاس خواهم بود. به این کلاس در مورد کیک قرمز مخملی آسان با پاستل روغنی خوش آمدید. در این کلاس شما لیز خواهید کرد. .."


آموزش کیک و برش های پاستل روغنی با مربا

Oil Pastel Cakes and Slices With Jam

" سلام، اسم من ویشال است و مدرس شما در این کلاس خواهم بود. به این کلاس خوش آمدید، کیک و برش های پاستل روغنی با مربا در این کلاس یاد خواهید گرفت که .."


آموزش لاله آسان با پاستل روغنی

Easy Tulips with Oil Pastels

"به این کلاس لاله های آسان با پاستل روغنی خوش آمدید در این کلاس به شما در کشیدن لاله های ساده و آسان در سه رنگ مختلف کمک می کنم، فیلم ها هستند. .."


آموزش خانه های پاستیل روغنی

Oil pastel houses

"به این کلاس در خانه های پاستل روغنی خوش آمدید. در این کلاس شما یاد می گیرید که سه خانه زیبا، پر جنب و جوش و آسان با رنگ های مختلف روغنی را رنگ آمیزی کنید. .."


آموزش کابین کریسمس در آبرنگ

Christmas Cabin in watercolor

فصل زمستان فرا رسیده است و کریسمس در راه است. در این تعطیلات، به من بپیوندید تا چند کابین رنگارنگ و پر جنب و جوش کریسمس را در جنگل نقاشی کنم. ما پرداخت خواهیم کرد. ..