Robert White

هنرمند، تهیه کننده، مهندس صدا

رابرت وایت در منطقه خلیج سانفرانسیسکو بزرگ شد. او که نمی دانست موسیقی مسیر آینده شغلی او خواهد شد، بیشتر دوران جوانی خود را صرف بازی های ویدیویی موزیکال با خواهر و برادرش کرد و در عین حال دائماً بیت باکس، آواز و رپ می خواند.

با اعتبار موسیقی به دلیل افزایش اعتماد به نفس و اشتیاق به زندگی، او علاقه زیادی به برقراری ارتباط و ارائه یک تجربه مثبت برای طرفداران خود از طریق اجراهای زنده دارد. رابرت بر این باور است که اجرای روی صحنه اشتیاق و عشق او به موسیقی را افزایش داده و در عین حال با نشان دادن قدرت موسیقی بر دیدگاه او نسبت به زندگی تأثیر می گذارد. او می‌گوید: «زندگی نعمتی است که همه ما آن را تجربه می‌کنیم و همه آن را به روش‌های مختلف درک می‌کنند. متوجه شدم که ترجیح می‌دهم خوشحال باشم، بنابراین فقط کاری را که دوست دارم انجام می‌دهم.»

رابرت وایت اهل کالیفرنیا است. از دوران کودکی موسیقی در زندگی او نقش اساسی داشت و پنج سال پیش تصمیم گرفت حرفه موسیقی را دنبال کند. او پس از ضبط اولین آهنگ خود در انبار مادربزرگش، یک استودیوی خانگی ساخت و در نهایت شروع به تولید و میکس آهنگ هایی با الهام از سبک های مختلف موسیقی کرد. ملودی ها و اشعار بی نظیر رابرت با اعتبار موسیقی برای سفر معنوی و رشد هنری او، توجه شما را جلب می کند و زمینه را برای یک حرفه موسیقی طولانی و هیجان انگیز فراهم می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش تولید درام هیپ هاپ با کیفیت صنعت

Learn Industry Quality HipHop Drum Production

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه با اطمینان از تکنیک های سطح صنعت تولید کنید. من به این موضوع می پردازم که چگونه باید نمونه های درام خود را انتخاب کنید، مادر...."


آموزش چگونه می توان 808 خود را پانچ از طریق ترکیب

How To Make Your 808's Punch Through The Mix

این کلاس به کلیدهای ترکیب 808 مانند EQ/Compression به اضافه مقداری سس مخفی می پردازد تا 808 شما متمایز شود. بنابراین اگر می خواهید صدای 808 خود را دریافت کنید. ..


آموزش میکس و مستر موسیقی: راهنمای میکس صوتی گام به گام

Learn How To Mix & Master Music: Step by step in depth audio mixing guide

"در این دوره ابتدا اصول میکس آمپ را توضیح می دهم؛ درک نحوه استفاده از آنها. سپس به صورت گام به گام توضیح عمیق میکس یک آهنگ را انجام می دهم. من ...."