Carlye Cunniff

طراح تجربه

سلام! من یک طراح، رهبر خلاق و مربی طراحی هستم.

من راه خود را برای طراحی غیر متعارف پیدا کردم. پس از گذراندن چندین سال به عنوان یک رقصنده و مربی حرکات، مهارت های اولیه طراحی را به خودم یاد دادم و از آن زمان در سفر بودم! من قبل از گذراندن دوره رسمی طراحی UX به عنوان یک نویسنده آزاد، طراح وب و استراتژیست محتوا کار می کردم. من به سمت UX جذب شدم زیرا به من اجازه می داد از مهارت های تحقیقاتی خود (مدرک تحصیلی جامعه شناسی با تأکید بر سلامت عمومی)، عشق تازه یافته ام به طراحی دیجیتال و کنجکاوی واقعی ام در مورد رفتار انسانی استفاده کنم.

من با استارت آپ ها، به عنوان مشاور طراحی، و در داخل به عنوان طراح کار کرده ام. من همچنین زمان زیادی را صرف رهبری سازمان‌های طراحی کرده‌ام و بر کمک به سازمان‌ها در یافتن نحوه انجام کار طراحی تمرکز کرده‌ام.

این روزها، از کمک به دیگران برای یافتن مشاغل خلاقانه که به آنها انگیزه و هیجان می دهد، هیجان زده می شوم. من همچنین به کسب‌وکارها کمک می‌کنم شیوه‌های UX بهتری را در سازمان‌های خود بسازند تا بتوانند ارزش بیشتری برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند .

من عاشق شنیدن نظرات طراحان دیگر، طراحان طراحی یا تغییر شغل هستم! اگر سؤالی دارید، ایده‌هایی برای کلاس‌های جدیدی دارید که می‌خواهید ببینید، یا اگر ایده‌هایی برای همکاری دارید، می‌توانید به من خط بزنید. مشتاقانه منتظر نظرات شما هستم.

می‌توانید با دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های حضوری و سایر محتوای مفید مرتبط با طراحی من به‌روز باشید

دوره های این مدرس:

آموزش تغییر شغل: انتقال به شغل در طراحی UX

Switch Careers: Transition to a Job In UX Design

" در این کلاس، همه چیز از UX چیست و اینکه چرا ممکن است بخواهید آن را به عنوان یک شغل در نظر بگیرید، تا ساختن نمونه کارها و ایجاد سوتین شخصی خود را بررسی خواهیم کرد. .."


آموزش طراحی محصول: مقدمه ای بر تحقیقات UX

Product Design: Introduction to UX Research

کارآمدترین راه برای ایجاد یک تجربه مشتری با کیفیت بالا، شروع تحقیقات در مراحل اولیه طراحی و ادامه آزمایش در هر مرحله از راه است. ..