Genevieve Crabe

هنرمند و معلم

سلام، من Genevieve هستم و در سنت توماس، انتاریو، کانادا زندگی می کنم. من از یک حرفه 30 ساله در فناوری پیشرفته بازنشسته شده ام و اکنون یک هنرمند تمام وقت هستم. علایق من شامل هنر دیجیتال، ترکیبی از مدیا و مهره دوزی است. من همچنین یک معلم خبره Zentangle® هستم.

من نویسنده کتاب چگونه 100 نقوش گلدوزی مهره بسازیم، و چندین کتاب رنگ آمیزی از جمله ماندالای ژنو و موزاییک های جادویی گیاه و جانوران، و همچنین طراح ابزار ایجاد ماندالا، شابلون های ماندالای ژنویو هستم. کتاب ها و محصولات من را می توانید در .

پیدا کنید

آثار هنری من در چندین کتاب از جمله One Zentangle a Day، 500 Tangled Artworks، The Beauty of Zentangle، Zentangle Untangled، Tangle Start Strings، Das große Zentangle-Buch، و چندین کتاب در مجموعه TangleEasy به نمایش درآمده است. . من همچنین مقالاتی در مجلاتی مانند Interactive Artist و A Needle Pulling Thread منتشر کرده ام.

می‌توانید من را در وب‌سایت من و در رسانه‌های اجتماعی پیدا کنید: Facebook،، YouTube، . لطفاً اگر اثر هنری با تکنیک های من ایجاد می کنید، من را در @gcrabe در اینستاگرام تگ کنید.

می توانید .

من را پیدا کنید
دوره های این مدرس:

آموزش iPad Artistry: چهره‌های عجیب و غریب در Procreate - با بیش از 50 براش سفارشی

iPad Artistry: Quirky Faces in Procreate - with 50+ custom brushes

سلام و به کلاس من خوش آمدید! در گذشته از طراحی و نقاشی چهره لذت می بردم. سپس تصمیم گرفتم با ساختن چهره های عجیب و غریب مانند اینها، آن را یک درجه افزایش دهم. ..


آموزش iPad Artistry: پس‌زمینه‌ای برای درهم‌رفتن یا Doodling در Procreate

iPad Artistry: Backgrounds for Tangling or Doodling in Procreate

سلام و به کلاس من خوش آمدید! همانطور که برخی از شما می‌دانید، من یک معلم خبره Zentangle® هستم، و اگرچه اخیراً زیاد درگیر نبودم، اما. ..


آموزش iPad Artistry: سرگرمی با گرادیان در iColorama و Metabrush

iPad Artistry: Fun with Gradients in iColorama and Metabrush

"با سلام و خوش آمدید به کلاس من! من همیشه شیفته شیب ها بوده ام، با آن همه انتقال رنگ های صاف. در این کلاس یاد می گیرید که چگونه. .."


آموزش iPad Artistry: Liquify Everything in Procreate

iPad Artistry: Liquify Everything in Procreate

"با سلام و خوش آمدید به کلاس من! من ابزار Liquify را دوست دارم، که بافت های مرمری عالی ایجاد می کند. از زمانی که در Procreate منتشر شد، من با آن بازی می کردم."


آموزش iPad Artistry: Coloring in Procreate

iPad Artistry: Coloring in Procreate

" سلام و به کلاس من خوش آمدید! Procreate برنامه مورد علاقه من برای ایجاد هنر دیجیتال است و یک روز به ذهنم رسید که آن را برای رنگ آمیزی امتحان کنم. توسعه می دهم. .."


آموزش iPad Artistry: پرتره‌های عجیب و غریب با کاغذ بریده شده در Procreate

iPad Artistry: Cut-Paper Quirky Portraits in Procreate

"با سلام و خوش آمدید به کلاس من! من ظاهر آثار هنری کاغذی برش خورده و لایه ای را دوست دارم، بنابراین تصمیم گرفتم که پرتره های عجیب و غریب من سوژه مناسبی برای آن باشند. .."


آموزش iPad Artistry: استفاده از الگوها در Procreate

iPad Artistry: Using Patterns in Procreate

سلام و به کلاس من خوش آمدید! من از ایجاد براش های الگو برای Procreate لذت می برم. بسته های براشم را تقدیم می کنم. شما می توانید تمام براش های من را در اینجا پیدا کنید: https://www. صبح. ..


آموزش هنر iPad: کلاژ دیجیتال

iPad Artistry: Digital Collage

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش هنر iPad: کلاژ دیجیتال بیشتر - تکنیک های برش کاغذ

iPad Artistry: More Digital Collage - Cut Paper Techniques

"با سلام و خوش آمد به کلاس من! این ادامه کلاس قبلی من دیجیتال کلاژ با چند تکنیک بیشتر برای ایجاد ظاهر کاغذ برش و لایه است. ..."


آموزش هنر iPad: ماندالا در iOrnament و Procreate

iPad Artistry: Mandalas in iOrnament and Procreate

"با سلام و خوش آمدید به کلاس من! ماندالا همیشه موضوع طراحی مورد علاقه من بوده است، و این در هنر دیجیتال من نیز صادق است. در این کلاس، من به شما آموزش خواهم داد. . .."


آموزش هنر iPad: نقاشی انتزاعی

iPad Artistry: Abstract Painting

"با سلام و خوش آمدید به کلاس من! من عاشق آزادی خلق هنر انتزاعی هستم. تنها چیزی که نیاز دارید تخیل و چند ابزار خوب است. در این کلاس من ش. .."


آموزش iPad Artistry: ایجاد بافت در Procreate

iPad Artistry: Create Textures in Procreate

ایجاد بافت در Procreate توسط Geneviève Crabe سلام و خوش آمدید! چرا بافت؟ بافت شخصیت زیادی را به آثار هنری دیجیتال می آورد. در این کلاس من وی. ..


آموزش iPad Artistry: ایجاد هنر دیجیتال با عکس های گل

iPad Artistry: Create Digital Art with Flower Photos

"با سلام و خوش آمدید به کلاس من! چه کسی گل را دوست ندارد؟ آنها یک موضوع کلاسیک برای هنرمندان در همه رسانه ها هستند. در این کلاس با عکس هایی از. .."