Erin Lyons

ویرایشگر فیلم

سلام من ارین لیون هستم، یک ویرایشگر ویدئو و رقصنده/طراح رقص از نیویورک. من ویرایش ویدیو را با ساختن فیلم های رقص شروع کردم، اما وقتی نامزدم در سال 2019 از من خواست که با او به دور دنیا سفر کنم، زندگی و البته دوربین هایمان را در کوله پشتی جمع کردیم و به سفری که قرار بود یک سال و نیم دور دنیا باشد رفتیم. . پس از 8 ماه سفر بین المللی، در مارس 2020 به ایالات متحده بازگشتیم و سفرهای خود را به داخل کشور اختصاص دادیم. در حال حاضر ما خارج از یک ون تبدیل شده زندگی می کنیم، در سراسر ایالات متحده سفر می کنیم و سعی می کنیم از هر پارک ملی بازدید کنیم، در حالی که ویدیوهای سفرهایمان را در کانال YouTube خود به نام Traveling Atlas به اشتراک می گذاریم.

من هیجان زده هستم که دانش خود را که طی سه سال گذشته از ویرایش ویدیو در Premiere Pro به دست آورده ام با شما به اشتراک بگذارم. چیزی که زمانی یک سرگرمی بود، تبدیل به شغل تمام وقت من شده است که به من امکان می دهد علایقم در سفر، رقص و فیلمسازی را تعقیب کنم. با بیان خود از طریق ویرایش ویدیو، امکانات زیادی در انتظار شماست، از اینجا شروع کنید و ما با هم رشد خواهیم کرد!

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش ویدیو: چگونه اولین ویدیوی YouTube خود را ویرایش و آپلود کنید

Video Editing: How to Edit and Upload Your First YouTube Video

در طول این دوره، من ابزارها و تکنیک هایی را به دانش آموزان می دهم که در ساختن ویدیوهای جذاب و موفق مؤثرتر بوده اند. دانش آموزان خواهد شد. ..