Elise Gelwicks

به عنوان بنیانگذار Eleview ، الیز گلویکس به شرکتها کمک می کند تا متخصصان جوان خود را حفظ و توسعه دهند. الیز تقریباً یک دهه است که در زمینه توسعه حرفه ای های جوان تخصص دارد. در کالج ، او شرکتی را راه اندازی کرد که به دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد کمک می کند تا کارآموزی تابستانی را با اعمال شبکه های خود پیدا کنند. وی پس از کار در کیمبرلی کلارک و مشاوره مدیریت ، Eleview را تأسیس کرد. Eleview به شرکتها کمک می کند تا با رهبری کارگاههای آموزشی در زمینه مهارتهای اساسی بین فردی و با ایجاد برنامه های کارآموزی و کارگردانی شخصی ، متخصصان جوان را ارتقا دهند. برنامه های Eleview برنامه های جدیدی را برای موفقیت در دنیای کار رقم زده است. الیز در نیویورک تایمز ، شیکاگو تریبون و ABC News به نمایش درآمده است. او یک سخنران به دنبال در دانشگاه ها ، شرکت ها و کنفرانس ها است.
دوره های این مدرس:

آموزش تبدیل کارآموزی به شغل

Turning an Internship into a Job

با این نکات مربوط به پیشرفت شغلی کارآموزی پیدا کنید و تجربه خود را به یک فرصت شغلی تمام وقت تبدیل کنید.


آموزش شکار شغل برای کالج گریدز

Job Hunting for College Grads

خود را برای یک کار پس از فارغ التحصیلی قرار دهید که مطابق نقاط قوت ، علایق و ارزش های شما باشد. نکاتی را برای یافتن شغل ، ایستادگی کردن در میان جمعیت و تقویت مصاحبه خود دریافت کنید.


آموزش مدیریت شبکه حرفه ای شما

Managing Your Professional Network

بیاموزید که چگونه متحدان حرفه ای خود را که همیشه در گوشه شما هستند ، شبکه سازی و ایجاد کنید. برای ایجاد روابط حرفه ای و رشد شغلی خود نکات شبکه ای را که به راحتی قابل اجرا هستند دریافت کنید.