Sushil K Lawaniya

مربی

سوشیل کومار لاوانیا هنرمند دیجیتال، معلم، مشاور و بنیانگذار Curve است. طرح . مرکز . او با چندین شرکت در زمینه آرک ویز، طراحی غرفه نمایشگاهی و طراحی رویداد در هند کار کرده است. او دوست دارد به هنرمندان جوان مشتاق سه بعدی کمک کند تا هنرمندان سه بعدی حرفه ای شوند. او به دانش‌آموزانش کمک کرده است تا به بهترین مشاغل در انیمیشن‌های سه بعدی و صنعت Arch Viz دست یابند.

او بیش از ده سال تجربه در زمینه گرافیک، CGI و آموزش الکترونیکی دارد. او علاقه زیادی به گرافیک کامپیوتری دارد که به من کمک کرد مهارت‌های قوی در مدل‌سازی سه بعدی، تکسچرینگ، نورپردازی، رندر و تکنیک‌های پس از تولید کسب کنم. نرم افزارهای اصلی که او استفاده می کند عبارتند از: Maya، 3ds Max، Photoshop، Illustrator، Premiere Pro و After Effects. او علاوه بر گرافیک کامپیوتری، علاقه زیادی به طراحی وب دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی لاتن در مایا 3D

Lalten Modeling in Maya 3D

تکنیک‌های مدل‌سازی NURBS در صنعت جلوه‌های بصری برای ایجاد مدل‌های بسیار دقیق و با سطوح سخت استفاده می‌شوند. به "Lalten Modeling in Maya 3D" خوش آمدید. .."


آموزش Adobe Illustrator CC برای طراحی مد

Adobe Illustrator CC for Fashion Design

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Adobe Illustrator به سرعت فلت های فنی را ترسیم کنید. این کلاس دستورالعمل های گام به گام را به راحتی انجام می دهد. ..."


آموزش مدل سازی پلان طبقه در 3ds Max 2021

Floor Plan Modeling in 3ds Max 2021

«اولین قدم خود را برای ورود به دنیای طراحی معماری بردارید. این دوره برای چه کسانی است؟ طراحی این دوره برای دانش آموزان مبتدی که می خواهند چیزی یاد بگیرند. .."