Henrike Dijkstra

من کمیک می سازم و آموزش می دهم

سلام، من هنریک هستم و کمیک می سازم و آموزش می دهم.

من در جوانی کمیک های سرگرم کننده و شلخته خلق کردم. اما زمانی که وب کمیک در اینترنت ظاهر شد من کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم.

رویا: من یک وب کمیک از خودم می خواستم و با خوانندگانم در وب سایتم ارتباط برقرار می کردم!
متأسفانه، در همان زمان شروع کردم به دیدن اینکه کجای هنر و داستان سرایی ام کم است، و تدارکات ساخت یک وب کمیک بزرگ از ابتدا مرا متحیر کرد. من در یک بلوک هنری طولانی لغزیدم. :(

اما رویا ناپدید نشد. من تصمیم گرفتم تا همه چیز را در مورد کمیک، ساختن هنر، نوشتن یک داستان خوب و بهره وری یاد بگیرم. اکنون، 13 سال پیش، من وب کمیک خود را به نام "شهر خاطره" دارم:

من متوجه شدم که احتمالاً افراد زیادی هستند که احساس می کنند من احساس می کنم و می توانند از کمکی در ساختن کمیک های خود استفاده کنند. به همین دلیل است که در سال 2013 شروع به وبلاگ نویسی درباره ساخت کمیک کردم. به سرعت تا کنون: به هنرمندان دیگر کمک می کنم تا از طریق کانال من، دوره های آموزشی من، از طریق ایمیل و در وبلاگ من در وب سایت من، کمیک و وب کمیک خود را ایجاد کنند. a>.

به لیست ایمیل من در اینجا و یک چک لیست رایگان برای شروع ایجاد کمیک خود دریافت کنید. و البته کلاس های من را اینجا ببینید! از ایجاد کمیک های خود لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش یک برنامه اقدام برای پروژه کمیک خود ایجاد کنید

Create an Action Plan For Your Comic Project

اگر رویای شما این است که کمیک/وبکمیک خود را بسازید، ممکن است در ابتدا غرق نشوید. یک پروژه کمیک اغلب یک پروسه طولانی است و بسیاری از هنرمندان در آن کار می کنند. ..