Akhil B

هنرمند آزاد | کارآفرین

Akhil Bhuvaneswaran یک هنرمند متخصص در طراحی مداد رنگی است. او در نوجوانی مجذوب چالش نقاشی واقع گرایانه و توجه دقیق به جزئیات مورد نیاز شد. او شیفته مداد شد و از قلم توپی و مداد رنگی برای ایجاد لطافت سایه ها یا جزئیات پیچیده ویژگی های صورت استفاده کرد. آخیل همچنان احساس می‌کرد که می‌خواست تکنیک خود را با هر نقاشی بهبود بخشد. | یوتیوب |



دوره های این مدرس:

آموزش طراحی پرتره واقع گرایانه: پرتره های اصلی با مداد رنگی

Realistic Portrait Drawing: Master Color Pencil Portraits

"یاد بگیرید با استفاده از مداد رنگی نقاشی های پرتره واقعی بسازید اگر عاشق طراحی مداد رنگی هستید و می خواهید مهارت های طراحی خود را به مرحله بعدی ببرید. .."


آموزش تصویر کتاب اسکچ: یاد بگیرید که از مداد رنگی استفاده کنید

Sketchbook Illustration: Learn to Use Colored Pencils

"خلاقیت خود را کاوش کنید و مهارت های طراحی خود را با این تکنیک های گام به گام مداد رنگی گسترش دهید! ما بر روی روشی کاربردی برای ساخت ویبره تمرکز خواهیم کرد..."


آموزش استراتژی برند: یک هویت برند قوی بسازید

Brand Strategy: Build a Strong Brand Identity

آیا می خواهید یک هویت برند قوی برای کسب و کار خود ایجاد کنید؟ در این سخنرانی کوتاه نحوه انجام آن را بیاموزید. در این کلاس 10 دقیقه ای، آخیل رویکرد قدرتمندی برای ساختن به اشتراک می گذارد. ..


آموزش طراحی واقعی با مداد رنگی: راهنمای مبتدیان برای رئالیسم

Realistic Color Pencil Drawing: Beginner's Guide to Realism

در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه با مداد رنگی، نقاشی های واقعی با مداد رنگی بسازید! با به کارگیری تکنیک‌هایی که می‌خواهید نقاشی خود را به سطح بعدی ببرید. ..


آموزش کشیدن گلهای رسا با استفاده از مداد رنگی

Learn to Draw Expressive Florals Using Colored Pencils

یاد بگیرید که با استفاده از مداد رنگی گلهای رسا بکشید! در این کلاس یاد می گیرید که چگونه به صورت گام به گام تصاویر گل بسازید. ساده خواهیم کرد. ..