Liz Creates

استراتژیست و طراح برند@OstaraStudio

سلام دانش آموزان،

من لیز هستم و علاقه زیادی به داستان سرایی برند دارم.

هدف اصلی من در SkillShare این است که به دانش آموزان کمک کنم تا در موضوعات برندسازی و بازاریابی توانمند شوند. برای اینکه مطمئن شوم از کلاس‌های من دور می‌شوید و احساس قدرت می‌کنید و برای اجرای آنچه یاد گرفته‌اید آماده‌اید، من سخت تلاش می‌کنم تا کلاس‌هایم را آسان‌تر درک، عملی و کاربردی کنم. می‌خواهم در طول تجربه کلاس SkillShare احساس حمایت کنید، بنابراین همیشه در بحث‌های کلاس با من ارتباط برقرار کنید.

با من آشنا شوید:

من یک استراتژیست و طراح برند واجد شرایط هستم و پس از از دست دادن علاقه به کار در یک شرکت واحد برای سالها، طراحی خلاقانه و مشاوره استراتژی خود را به نام Ostara Studio راه اندازی کردم. ما در Ostara به ساخت، بیان و تقویت داستان های برند مشتریان از طریق برندسازی و بازاریابی محتوا کمک می کنیم. من همچنین یک تسهیل کننده و معلم مشتاق هستم (برای سرگرمی نیز زومبا را آموزش می دهم ;))، و این باعث شد به سفر آموزشی SkillShare من برسم.

من به قدرت داستان‌گویی اعتقاد دارم، زیرا این گونه است که برندها می‌توانند به طور معناداری با مشتریان/مشتریان خود ارتباط برقرار کنند - مردم با داستان‌ها، احساسات و ارزش‌ها در پشت برند ارتباط برقرار می‌کنند. همانطور که ست گودین می گوید: "بازاریابی دیگر به چیزهایی نیست که می سازید، بلکه داستان هایی است که می گویید."

سفر من را در اینستاگرام دنبال کنید. یا با پیوستن به من یا تماشای ویدیوهای یوتیوب من، برای آموزش برندسازی و بازاریابی بیشتر به من بپیوندید.

"لیز شکست خورد و با اسلایدهای عالی، مثال‌ها و گام‌های عملی، فرآیند دلهره‌آوری را برای من ساده کرد." - , SkillShare دانشجوی ساختن داستان برند: ایجاد محتوای ثابت با استفاده از برنامه ریزی محتوا

" این کلاس بسیار مفید بود. من تقویم را برای برنامه ریزی دوست دارم. می توانم برنامه ماه خود را تایپ کنم، سپس آن را چاپ کنم و در مجله گلوله خود بچسبانم (که محرک شخصی من برای انجام کار است) چیزی که بیشتر از همه در مورد این کلاس دوست دارم این است که چگونه می توانم به راحتی به عقب برگردم و به آن مراجعه کنم اگر دوباره تحت تأثیر پست های رسانه های اجتماعی قرار گرفتم، یا اگر احساس بی ثمری کردم." - , SkillShare دانشجوی ساخت یک داستان برند: ایجاد محتوای ثابت با استفاده از برنامه ریزی محتوا

"دوره عالی، با ایجاد محتوای ثابت برای کسب و کار خود مشکل داشتم. تمام تلاشم را می کنم تا دستورالعمل های این دوره را دنبال کنم و شروع به تولید محتوا برای کسب و کار خود کنم." - , SkillShare دانشجوی ساخت یک داستان برند: ایجاد محتوای ثابت با استفاده از برنامه ریزی محتوا

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی: نکاتی برای پذیرش و پذیرش صدای برند شرکت شما

Marketing: Tips for Adopting & Embracing Your Company’s Brand Voice

پیام های برند شرکت خود را با لیز پینار، استراتژیست و طراح برند، مشتاقانه منتقل کنید! تبلیغات، فروش و بازاریابی زمانی به عنوان sepa تلقی می شدند. ..


آموزش تبدیل شدن به یک استراتژیست برند │مبانی سیستم هویت برند

Becoming a Brand Strategist │The Brand Identity System Fundamentals

"نمای کلی کلاس: آیا می خواهید استراتژی برند را به عنوان یک طراح بررسی کنید؟ آیا می خواهید مارک های استراتژیک و معنادارتری برای مشتریان و به طور بالقوه ایجاد کنید؟ .."


آموزش ساخت یک داستان برند: ایجاد محتوای ثابت با استفاده از برنامه ریزی محتوا

Building a Brand Story: Consistent Content Creation Using Content Planning

آیا فرسودگی شغلی در شبکه های اجتماعی را تجربه می کنید؟ آیا وقتی به این فکر می کنید که برای رشد کسب و کار یا برند خود چه چیزی را باید در رسانه های اجتماعی پست کنید، دچار سردرگمی می شوید؟ لیا ..


آموزش بازاریابی برای کسب و کار: نوشتن خلاصه خلاقانه عالی برای سهامداران

Marketing for Business: Writing the Perfect Creative Brief for Stakeholders

«با اعتماد به نفس با لیز پینار، استراتژیست و طراح برند، خلاصه‌های خلاقانه قوی برای ذینفعان بنویسید! پیام‌رسانی برند برای شرکت‌ها حیاتی شده است. .."


آموزش راه اندازی یک کسب و کار │ نکات تجاری برای فریلنسرها و کارآفرینان (مبتدی دوستانه)

Starting A Business │ Business Tips For Freelancers & Entrepreneurs (Beginner Friendly)

"نمای کلی کلاس: آیا برای راه اندازی کسب و کار خود آماده اید؟ هنوز نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا شما یک فریلنسر مبتدی، کارآفرین یا صاحب کسب و کار کوچک هستید. .."