Chris Burkard

عکاس کارکنان، مجله موج سوار

کریس بورکارد یک عکاس و هنرمند خودآموخته است که در سواحل مرکزی کالیفرنیا مستقر است و آثارش با موضوعات موج سواری، فضای باز، سبک زندگی و سفر ترکیب شده است. تصاویر بورکارد با مناظر پرانرژی و لحظات شادی، ماجراجویی و سبک زندگی متعاقب آن، با حرکت و قابلیت‌های شهودی نورپردازی مشخص می‌شوند. بورکارد با اقیانوس به عنوان موزه اصلی خود، پیوسته این سوژه را در تصاویر بی زمان و گسترده ثبت کرده است، و از ابزار موج سواری برای نزدیک شدن به شخصیت پیچیده اقیانوس و سپس گسترش شخصیت های انسانی که از همین منبع معنا می گیرند، استفاده کرده است. br>
برکارد در جستجوی مقاصد وحشی، دورافتاده و مناظر نامتعارف، موقعیت فروتنانه انسان را در مقابل طبیعت به تصویر می‌کشد. بورکارد در سن 28 سالگی خود را به عنوان یک نام شناخته شده در صنعت موج سواری و فضای باز تثبیت کرد، کارهای عمیقی انجام داد، در سمت های پرسنل و عکاسان ارشد مشغول به کار شد و به طور مداوم برای ترکیب های خلاقانه متمایز خود شناخته شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی در فضای باز برای گوشی های هوشمند: داشتن ظاهری حرفه ای | با olloclip یاد بگیرید

Outdoor Photography for Smartphone: Getting a Professional Look | Learn with olloclip

"آیا برای گرفتن عکس های حرفه ای با گوشی هوشمند خود آماده اید؟ به عکاس ماجراجویانه کریس بورکارد بپیوندید تا یک کلاس 45 دقیقه ای روشنگرانه در مورد عکاسی شگفت انگیز..."


آموزش عکاسی در فضای باز: عکاسی در غروب، طلوع و شب

Outdoor Photography: Shooting at Sunset, Sunrise, and Night

با عکاس و ماجراجو، کریس بورکارد (کریسبورکارد) به محل بروید و او در طول مسیر به کاوش در بیابان و کشف عکس های عالی می پردازد. کریس نشان می دهد. ..