Richa Aggarwal

هنرمند زیبا/مربی/عاشق طبیعت

سلام، من ریچا هستم

بنیانگذار TRAVELTHROUGHMYCAVAS،

یک دندانپزشک به یک هنرمند زیبا تمام وقت روی آورد که معتقد است سنی برای یادگیری وجود ندارد و پیشانی بند است تا شما را دوباره #شروع به نقاشی کنید.

تمام نقاشی‌های من از طبیعت الهام گرفته شده‌اند و معتقدم نقاشی طبیعت راهی برای تحسین زیبایی آن است و همچنین مردم را برای حفظ آن تشویق می‌کند. به CAUSE بپیوندید و شروع به نقاشی کنید.

.

دوره های این مدرس:

آموزش یاد بگیرید چقدر آب برای نقاشی های آبرنگ کافی است

Learn How Much Water Is Enough for Watercolor Paintings

برای همه دوستداران آبرنگ ، کلاس مهارت دیگری را برای شما می آورم که در آن شما آب بازی را یاد خواهید گرفت. در آبرنگ ها آب از اهمیت بالایی برخوردار است. ..


آموزش نقاشی صحنه رویایی کوهستان با استفاده از Flat Wash

Learn To Paint a Dreamy Mountain Scene Using Flat Wash

برای همه دوستداران آبرنگ، من کلاس اشتراک مهارت دیگری را می‌آورم که در آن نقاشی یک صحنه کوهستانی را همراه با آموزش تکنیک شستشوی تخت می‌آموزید. ..


آموزش نقاشی غروب رویایی با آبرنگ - گام به گام

Learn To Paint WATERCOLOR DREAMY SUNSET - Step by Step

" برای همه دوستداران آبرنگ، کلاس مهارت دیگری را ارائه می کنم که در آن شما می آموزید که یک منظره رویایی غروب خورشید را مرحله به مرحله در 3 لایه مختلف نقاشی کنید. .."


آموزش یاد بگیرید که پالت رنگ خود را بسازید

LEARN TO MAKE YOUR OWN COLOR PALETTE

برای همه دوستداران آبرنگ، کلاس مهارت دیگری را در نظر دارم که در آن آموزش ساختن پالت رنگ خود را خواهم داشت. این بسیار مهم است و f. ..


آموزش نقاشی گل های آبرنگ روزانه

Learn to Paint Everday Watercolor Florals

"برای همه دوستداران آبرنگ، من یک کلاس مهارتی دیگر را آورده ام که در آن یاد می گیرید مانند یک حرفه ای، گل های شل آبرنگ را نقاشی کنید. می توانم به شما اطمینان دهم که ...."


آموزش بازی با برس های آبرنگ را یاد بگیرید

LEARN TO PLAY WITH WATERCOLOR BRUSHES

" برای همه دوستداران آبرنگ، کلاس مهارتی دیگر خود را برای شما می آورم که در آن همه چیز را در مورد برس های آبرنگ یاد خواهید گرفت. بعد از کلاس به شما اطمینان می دهم. .."


آموزش مطالعه ارزش تونال

TONAL VALUE STUDY

"برای همه دوستداران آبرنگ، کلاس مهارت دیگری را ارائه می کنم که در آن ارزش های تونال را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند تا به نقاشی های خود عمق دهید...."


آموزش نحوه ساخت گل های آبرنگ از مسطح تا شگفت انگیز (با استفاده از Wet In Wet)

How to Make Watercolor flowers from FLAT to FABULOUS (using Wet In Wet )

"از کار بیش از حد روی نقاشی خود دست بردارید! یاد بگیرید که به گل های آبرنگ خود عمق بدهید و آنها را شگفت انگیز کنید تا از صفحه خارج شوند و زیبایی را گسترش دهند. من. .."


آموزش آبرنگ در 7 روز - 7 تکنیک اساسی و نقاشی یک منظره غروب خورشید (گام به گام)

Learn Watercolors in 7 DAYS -7 BASIC TECHNIQUES and PAINTING A SUNSET SCENE (step by step )

"در این کلاس، شما گام به گام فرآیند 7 تکنیک اولیه آبرنگ را به همراه نقاشی منظره غروب خورشید در 3 مرحله ساده خواهید آموخت.


آموزش نقاشی انعکاس دریاچه با آبرنگ

Learn To paint a Lake Reflection with Watercolors

" برای همه دوستداران آبرنگ، کلاس مهارت دیگری را ارائه می کنم که در آن شما یاد خواهید گرفت که صحنه انعکاس دریاچه را با آبرنگ نقاشی کنید. . من می توانم اطمینان دهم. .."