Ken Vernon

درس زندگی 4 کسب و کار

کن ورنون - بنیانگذار، درسهای زندگی 4 کسب و کار

من یک کارآفرین مادام العمر در مشاغل کوچک هستم. در بیش از 30 سال گذشته، من چندین کسب‌وکار را راه‌اندازی و مدیریت کرده‌ام، از فروشندگی گرفته تا رستوران و محل اجرای موسیقی زنده تا طرح‌های بازاریابی آنلاین برای برندهای بزرگ.

اگر کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کنید یا فقط به راه‌اندازی کسب‌وکار خود فکر می‌کنید، من را دنبال کنید تا به شما کمک کنم تا از بسیاری از موانع و مشکلاتی که به عنوان یک کارآفرین کسب‌وکار کوچک با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد، اجتناب کنید.

شاید من همه آن را ندیده باشم و همه آن را انجام داده باشم، اما خیلی چیزها را دیده ام و کارهای زیادی انجام داده ام.

اکنون، من مأموریت دارم تا تجربیات خود را برای کمک به موفقیت دیگران به اشتراک بگذارم.

چه کسب و کار جدید شما آنلاین باشد، چه تجارت الکترونیک، چه خدمات حرفه ای یا یک محصول جدید، من به احتمال زیاد تجربه مرتبطی دارم و می توانم کمک کنم.

امیدوارم با به اشتراک گذاشتن تجربیات زندگی واقعی و درس‌های آموخته شده، شما را برای واقعیت‌های مالکیت کسب‌وکار خود آماده کنم و دانش و ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهم تا به شما کمک کند یک کسب‌وکار کوچک موفق را راه‌اندازی و مدیریت کنید.

اگر در مورد کسب و کار جدید خود مشکل یا سؤالی دارید، خوشحالم که یک ساعت مشاوره رایگان زوم را برای هر کسی ارائه می‌دهم. فقط یک ایمیل برای من ارسال کنید و من خوشحال خواهم شد که به شما در موفقیت کمک کنم. ایمیل من ken@lifelessons4business.com است. لطفاً اگر سؤالی دارید یا به کمک نیاز دارید، تماس بگیرید.

امیدوارم نظر شما را بشنوم و برای شما آرزوی موفقیت در سفر به سمت موفقیت کسب و کارهای کوچک دارم.

Ken
ken@lifelessons4business.com

دوره های این مدرس:

آموزش اولین قدم حیاتی برای راه اندازی یک کسب و کار - با مسئولیت خود نادیده بگیرید

The Critical First Step For Starting a Business - Ignore at your own risk

در این کلاس ما قصد داریم یک نقشه راه برای توسعه بینش های انتقادی ارائه کنیم که به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا ایده جدید کسب و کار آنلاین شما احتمال بیشتری دارد یا خیر. ..


آموزش از مالک انحصاری تا LLC. . . و فراتر

From Sole Proprietor to LLC. . . and Beyond

اگر به راه‌اندازی کسب‌وکار خود فکر می‌کنید یا یک چالش جانبی دارید که می‌خواهید در کنسرت تمام وقت خود ایجاد کنید، این مکان عالی برای شروع است. من. ..


آموزش نام تجاری منحصر به فرد خود را بیابید و از آن به صورت رایگان محافظت کنید!

Find Your Unique Business Name and Protect It for Free!

راه‌اندازی یک شرکت جدید می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، اما ایجاد نام عالی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این کلاس 2 قسمتی راهنمایی‌های گام به گام در مورد چگونگی انجام...


آموزش تسلط بر تحقیقات بازار: منابع رایگان برای بینش مصرف کننده و کسب و کار

Market Research Mastery: Free Resources for Consumer and Business Insights

نحوه دسترسی و استفاده از منابع تحقیقاتی بازار آزاد را بیاموزید تا بازارهای هدف خود را بشناسید، شخصیت‌های قوی برای مشتری بسازید و از تصمیم‌های تجاری حمایت کنید.»