Sjoerd Wess

فیلمبردار/کارگردان

سلام به همه،

من از کودکی شروع به فیلمبرداری از دوستانم در حال اسکیت برد کردم. من آن کودکی بودم که هنوز سعی می‌کردم لگد را بکوبم، در حالی که دوستانم قبلاً 8 پله را پایین انداخته بودند. با این حال، این به من این فرصت را داد تا از کارهایی که آنها انجام دادند فیلمبرداری کنم و با انجام این کار، در آن بهتر شوم. من به سرعت استعداد یافتن ترکیب بندی و جستجوی زوایای جالب برای بهبود عکس را کشف کردم.

اکنون، سال‌ها بعد، به سختی از اسکیت‌برد فیلمبرداری می‌کنم. با این حال، من هر روز شکل هنری شگفت انگیز فیلمسازی را تمرین می کنم.

یکی دیگر از اشتیاق بزرگ من این است که به دیگران مهارتی را که در 15 سال گذشته به خودم آموخته ام آموزش دهم. YouTube منبع خوبی برای من است، اما Skillshare به من این امکان را می‌دهد تا در مورد موضوعات مهم بیشتر به جزئیات بپردازم. بنابراین، خوشحالم که مرا اینجا پیدا کردید!

از دوره‌هایی که با دقت برای شما تنظیم کرده‌ام لذت ببرید و البته، مایلم نظرات شما را بشنوم!

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر صفحه رنگی DaVinci Resolve 17

Introduction To The Color Page of DaVinci Resolve 17

این دوره مقدماتی در دوره های قبلی، به طور کلی در مورد DR17 صحبت کردیم. با این حال، صفحه رنگی آنقدر پیشرفته‌تر از آن بود که در آن ویدیو پوشش داده شود. به همین دلیل این است. ..


آموزش ویرایش اولیه ویدیو در DaVinci Resolve 17

Basic Video Editing in DaVinci Resolve 17

"این دوره ویرایش پایه اگر درک اولیه ای از DaVinci Resolve 17 داشته باشید، این دوره ایده آل است، به این معنی که با دکمه و صفحه la آشنا هستید. .."


آموزش مقدمه ای بر فیلمسازی - انواع دوربین، تنظیمات، حسگرها، رنگ ها و موارد دیگر

Introduction to Filmmaking - Camera types, settings, sensors, colours & more

«این دوره مقدماتی به این فکر می کنید که وارد دنیای فیلمسازی شوید؟ عالی! این که آیا قصد خرید اولین دوربین خود را دارید، مهارت‌های خود را تقویت کنید. .."


آموزش تصحیح رنگ و درجه بندی در DaVinci Resolve 17

Color Correction & Grading in DaVinci Resolve 17

«این دوره مقدماتی در 3 دوره گذشته ما بر روی طرح بندی صفحه رنگی و همچنین به طور کلی DR تمرکز کرده ایم. در این دوره به عمق بیشتری می پردازیم. .."


آموزش معرفی DaVinci Resolve 17

Introduction to DaVinci Resolve 17

«این دوره مقدماتی همه موارد ضروری را درباره DaVinci Resolve 17 بیاموزید تا خودتان را شروع کنید و در مسیر درست حرکت کنید. در این کوتاه و به ص. .."