Brittany Bouyer

هنرمند + تصویرگر

من بریتنی هستم! من کسی هستم که همه چیزهای قدیمی، رنگارنگ و رمانتیک را دوست دارم. در حالی که من عاشق خلق کردن با هر و همه لوازم هنری هستم، آی‌پد چندین سال است که مواد مورد استفاده من بوده است و من وسواس دارم.

از زمانی که به یاد دارم هنرمند بودم. من مدرک کارشناسی خود را در آموزش هنرهای تجسمی در سال 2011 دریافت کردم و کمی بعد از اوهایو به شیکاگو نقل مکان کردم. از آن زمان تاکنون در زمینه آموزش در دوران کودکی، طراحی گرافیک و جامعه سازی کار کرده ام. هنگامی که سال 2020 زندگی ما را زیر و رو کرد، تصمیم گرفتم مشاغل دیگرم را رها کنم و فقط بر عشقم به خلاقیت تمرکز کنم و آن را دوست دارم.

مسافرت جایی است که بیشتر الهاماتم را برای کارم پیدا می کنم. خیلی خوشحالم که می‌توانم کارم را با خودم هر جایی ببرم (یا نه!) و روشی را انتخاب کنم که بتوانم وقتم را بگذرانم. وقتی خلق نمی‌کنم، ورزش می‌کنم، مطالعه می‌کنم یا در شهر کاوش می‌کنم. .

من بسیار هیجان زده هستم که پروژه های شما را از کلاس هایم در گالری پروژه یا در رسانه های اجتماعی ببینم! اگر در

به اشتراک بگذارید

اگر دوست دارید اطلاعات پشت صحنه، آموزش ها و به روز رسانی های ماهانه را دریافت کنید، حتما به لیست ایمیل من بپیوندید!

مشتاقانه منتظر ارتباط با شما در کلاس هستیم،

بریتنی

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از کتاب طرح Procreate: چگونه یک مجموعه کار بسازیم

Using A Procreate Sketchbook: How to Build a Collection of Work

این کلاس به شما می آموزد که چگونه یک مجموعه کاملاً جدید را در برنامه Procreate برنامه ریزی کنید. هنگام ایجاد یک طراحی دیجیتالی، اصول Procreate را بیاموزید. ..


آموزش Procreate for Beginners: ایجاد عمق با لایه ها

Procreate for Beginners: Creating Depth with Layers

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از iPad خود در Procreate، پوسترهای سفری رنگارنگ سبک قدیمی ایجاد کنید. در این کلاس، من شما را از طریق چند ke راهنمایی خواهم کرد. .."


آموزش الگوهای قدرت گل شطرنجی + دهه 70 در Procreate

Checkered + 70s Flower Power Patterns in Procreate

"این کلاس برای مبتدیان برنامه Procreate یا افرادی که به دنبال فرو بردن انگشتان پا در دنیای طراحی الگو با یک پروژه ساده هستند عالی است. این کلاس وال. .."