William L. Jefferies

مالک/سازنده، جک و جف جین شرکت


مد + هنر + موسیقی. این کاری است که من دوست دارم انجام دهم.

سلام! نام من ویلیام است و علاقه من به صنعت مد از کلاس دهم شروع شد، جایی که برای اولین بار چاپ روی صفحه را یاد گرفتم و شروع به ساخت تی شرت برای خانواده و دوستان کردم. پس از دبیرستان، من مأموریتی برای کسب دانش بیشتر در مورد صنعت مد را آغاز کردم و در آکادمی هنرهای تجسمی بردلی (AiYork) و موسسه هنر فیلادلفیا شرکت کردم و در سال 2007 با مدرک لیسانس در طراحی مد فارغ التحصیل شدم. در طول کالج، کارآموزی را در و Undr Crwn Footwear Apparel تضمین کردم، و همچنین برخی از کارهای آزاد را برای انجام دادم.

در سال 2009 در آتلانتا، GA تاسیس شد. الهام‌بخش این نام از ترکیب نام‌های خانوادگی والدینم (جکسون/جفریز) و عشق من به جین می‌آید. ما یک شرکت دست ساز پوشاک مردانه و لوازم جانبی هستیم که برای پر کردن جای خالی و ارائه چهره ای جدید به مد طراحی شده است.
ماموریت ما تولید و ارائه محصولات دست ساز با کیفیت، طراحی و عملکرد عالی به مصرف کننده است. و برای اطلاع مصرف‌کننده که نام روی برچسب باعث موفقیت لباس نمی‌شود، اما آنها این کار را انجام می‌دهند.
شعار ما این است: "روندها را دنبال نکنید، آنها را بسازید."

دوره های این مدرس:

آموزش خیاطی با ویلی جی: داستان کیف دستی

SEWING WITH WILLIE J: A TOTE BAG STORY

Sewing With Willie J: A Tote Bag Story درباره یادگیری اصول اولیه طراحی یک الگوی کیف حمل و نقل، ایجاد اعتماد به نفس و ساختن خلاقیت خود از ایده است. ..