Dominika Syczynska

طراح مد و پارچه

Dominika Syczynska یک طراح پارچه و مد و یک معلم کلاس مستر است. در طول سال‌های گذشته، او دوره‌های طراحی و دستکاری پارچه را به هزاران دانش‌آموز در بسیاری از مدارس طراحی آموزش داده است. او پلتفرم آنلاین FABRIC CLASS را در سال 2020 راه اندازی کرد تا اشتیاق و دانش خود را با دوستداران طراحی از سراسر جهان به اشتراک بگذارد. او در تدریس تخصص دارد: چین‌چینی پارچه، دود کردن، تکنیک‌های دستکاری پارچه، خیاطی خلاقانه، سنگ‌های مرمر، رنگ‌های پارچه شیبوری و باتیک، بافتن چرم و گلدوزی‌های اوت کوتور.

دومینیکا برند مد خود را در سال 2016 راه اندازی کرده است، DOMINIKA SYCZYNSKA، که یک برند معاصر است،

مارک لباس زنانه. او در طرح های خود با زیبایی شناسی متضاد بازی می کند، فناوری های نوآورانه و سنتی طراحی پارچه را با هم ترکیب می کند. همه لباس ها با توجه شدید به جزئیات و قدردانی فراوان از کاردستی ایجاد می شوند. شکل‌ها، ساختارها و بافت‌های مجلل و سه بعدی، طرح‌های مشخص او هستند.

لباس‌ها و لوازم جانبی DOMINIKA SYCZYNSKA توسط شرکت کنندگان THE VOICE America 2017 (به میزبانی آلیشیا کیز، گوئن استفانی، آدام لوین)، خواننده‌ها و بازیگران مختلف پوشیده شد. دومینیکا همچنین برای چندین فیلم لباس طراحی کرد و آثارش در مجلات مد بین المللی از جمله VOGUE UK، Glamour و Elle، L officielle منتشر شد. او برنده جایزه اول جوایز طراح مد، طراح Project Runway لهستان است و آخرین مجموعه او در هفته مد مرسدس بنز به نمایش گذاشته شد.

او طراحی مد را در کراکوف، لهستان، و در کالج هنر و طراحی سنترال سنت مارتینز در لندن تحصیل کرد. او پس از فارغ التحصیلی به عنوان طراح پارچه و گلدوزی برای برچسب های مد مختلف در بریتانیا کار کرده است.

امروزه او بر به اشتراک گذاشتن تجربه طراحی پایان دانش خود با دانشجویان پرشور تمرکز دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های دستکاری پارچه را یاد بگیرید

Learn Fabric Manipulation Techniques

به دنیای جذاب دستکاری پارچه ها خوش آمدید! مکانی که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه منسوجات سه بعدی، ساختار یافته و منحصر به فرد بسازید. همیشه وای ..


آموزش دودی پارچه را یاد بگیرید!

Learn Fabric Smocking!

به دنیای جذاب دستکاری پارچه ها خوش آمدید! مکانی که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه منسوجات سه بعدی، ساختار یافته و منحصر به فرد بسازید. تو چی ..


آموزش رنگ مرمر: پارچه های سنگ مرمر را یاد بگیرید

Marble Dye : learn marbling fabrics

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه پارچه های مرمری زیبایی بسازید. سنگ مرمرکاری یک هنر فوق العاده همه کاره و منحصر به فرد برای نقاشی منسوجات و پوشش است. ..