Pluvias

هنرمند Webtoon

سلام به همه! من Pluvias هستم، یک هنرمند انیمه خودآموخته.

از اولین باری که می‌توانستم مداد را در دست بگیرم، طراحی می‌کردم، اما در سال 2009 شروع به جدی گرفتن آن کردم، سالی که شروع به هنر دیجیتال با تبلت طراحی کردم، و از آن زمان به بعد به تلاشم ادامه دادم تا خودم را بهبود بخشم. مرحله! من همچنین هرازگاهی با استفاده از نشانگرهای کپی روی کاغذ نقاشی می‌کشم.
اگر محتوای من را دوست دارید و بیشتر می‌خواهید، می‌توانید آموزش‌های رایگان را در کانال یوتیوب من تماشا کنید، علاوه بر تعداد زیادی فیلم فرآیند طراحی و اطلاعات مفید برای هنرمندان انیمه!

YouTube: Pluvias

Twitch: pluvias_
اینستاگرام: pluvias
توییتر: pluvias_

Webtoon: درهم تنیده

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی وبتون: از برنامه ریزی تا انتشار

Drawing Webtoons: From Planning to Publishing

«تا به حال خواسته‌اید که وب‌تون خود را ایجاد کنید؟ آیا همیشه داستانی در درون خود داشتید و آرزو می کردید که ای کاش می توانستید آن را به صورت کمیک به صورت واقعی ببینید، اما با فکر کردن به آن، آن را کنار زدید. .."


آموزش رنگ آمیزی انیمه دیجیتال برای مبتدیان

Digital Anime Coloring for Beginners

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که این آثار هنری انیمه دیجیتالی زیبا چگونه ترسیم می شوند؟ ممکن است نه تنها تعجب کرده باشید، بلکه بخواهید خودتان هم چنین آثاری بسازید! اما چه ...."


آموزش طراحی انیمیشن برای مبتدیان

Anime Drawing for Beginners

"تا به حال خواسته اید یاد بگیرید که چگونه شخصیت های انیمه بکشید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اگر چنین است، پس این دوره برای شما مناسب است! موارد قابل توجه: این یک نقشه کشی است. .."