Anne Bollman

آنه اینجا بود

آن بولمن نویسنده و تصویرگر است، استودیویی که هنر و تصویرسازی را برای محصولات و نشریات ارائه می‌کند، که با طنز و سبک طراحی شده‌اند تا شما را بخندانند. آثار هنری Anne را می‌توان به صورت آنلاین و در فروشگاه‌های بین‌المللی در طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله کتاب‌های کودکان، لوازم التحریر، پارچه، هدایا، پوشاک، دکوراسیون منزل و موارد دیگر یافت. اولین کتاب کودک او، به یافتن فرانک کمک کن، توسط انتشارات استرلینگ در ماه مه 2018 منتشر شد و برنده جایزه عالی کتاب تصویری از شورای ادبیات کودکان کالیفرنیای جنوبی شد.

آن مشتاق به شکستن این افسانه است که یک هنرمند باید از گرسنگی بمیرد، و از طریق آموزش در Skillshare امیدوار است بتواند برای هنرمندان دیگر موفقیت به ارمغان بیاورد. پس از ترک شغل طراحی داخلی خود در سال 2014، آن توانست در عرض دو سال درآمد شش رقمی و خوداشتغالی ایجاد کند و او را در موقعیتی قرار دهد که به هنرمندان دیگر کمک کند تا همین کار را انجام دهند.

دوره های این مدرس:

آموزش هنر رنگین کمان آبرنگ - برای مبتدیان

Watercolor Rainbow Art - for Beginners

"یک کلاس آبرنگ مبتدی که اصول اولیه نقاشی با آبرنگ را از طریق یک پروژه بسیار ساده و درمانی به شما آموزش می دهد - نقاشی رنگین کمان. رنگین کمان ها دارای ... هستند."


آموزش به تصویر کشیدن احساسات

Illustrating Emotions

"طراحی کاراکترهای شاد برای اکثر هنرمندان به راحتی انجام می شود، اما اگر به شخصیت خود نیاز دارید تا احساس دیگری را نشان دهد چه می شود؟ در این کلاس به بررسی نحوه اعمال e.


آموزش نقشه راه برای دریافت تصاویر خود در محصولات

Roadmap to Getting Your Illustrations on Products

این کلاس برای تصویرگرانی است که استعداد دارند اما دانش لازم برای ارائه تصاویر خود بر روی محصولات را ندارند. در عرض ۲ سال پس از کنار گذاشتن طراحی داخلی او. ..


آموزش میانبرهایی برای ساختن نقشه برای تصویرگران: شهر مورد علاقه خود را به تصویر بکشید

Shortcuts to Map Making for Illustrators: Illustrate Your Favorite City

نقشه های مصور هم برای محصولات و هم برای انتشارات تقاضای زیادی دارند. موفق ترین مجموعه هنری من مجموعه ای از 12 نقشه شهری است که در ابتدا ایجاد کردم. ..


آموزش یک طراح کارت تبریک شوید

Become A Greeting Card Designer

آیا می‌دانید که استعداد و ایده ایجاد کارت‌های تبریک شگفت‌انگیز را دارید اما نمی‌دانید چگونه طرح‌های خود را در فروشگاه‌ها وارد کنید؟ سپس این کلاس fo است. ..


آموزش تصویرسازی در فتوشاپ: کار حرفه ای از طرح های شما

Illustration in Photoshop: Professional Work From Your Sketches

" در کنار تصویرگر و طراح سطح، Anne Bollman از Anne Was Here طراحی کنید، همانطور که او در پشت صحنه فرآیند تبدیل طرح‌ها به دیجیتال به اشتراک می‌گذارد. .."


آموزش طرح کارت تبریک نقاشی شده با دست

Hand Painted Greeting Card Design

با تصویرگر Anne Bollman از Anne Was Here همراه باشید، به طور عمیق به فرآیند هنری خود برای ایجاد یک طرح کارت تبریک حرفه‌ای نقاشی شده با دست می‌پردازد. ..


آموزش سبک تصویرسازی خود را توسعه دهید: یک گربه بکشید

Develop Your Illustration Style: Draw a Cat

"بسیاری از تصویرگران با توسعه سبک خود در ابتدا و دور کردن خود از اینقدر تحت اللفظی دست و پنجه نرم می کنند. در این کلاس ما از یک گربه به عنوان ou استفاده خواهیم کرد."


آموزش طراحی الگوی نقاشی شده با دست

Hand Painted Pattern Design

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک الگوی نقاشی شده با دست ایجاد کنید و آن را برای استفاده در فتوشاپ و ایلاستریتور و همچنین به صورت آنلاین در وب سایت هایی که به شما اجازه می دهند دیجیتالی کنید."