Mehak Pachisia

هنرمند، تصویرگر و مدرس هنر

سلام،

من Mehak هستم- هنرمند، مدرس هنر، تصویرگر و مهندس نرم افزار مستقر در لندن. من با آموزش نقاشی کردن به افراد در یافتن رهایی عاطفی خود کمک می‌کنم تا بتوانند از طریق نقاشی چیزی زیبا خلق کنند و در عین حال فشارهای ذهنی را از بین ببرند و سبک زندگی سالم‌تری داشته باشند.

من تمام تلاش خود را کرده‌ام تا کلاس Skillshare خود را به فضایی آرام و الهام‌بخش تبدیل کنم که بتوانید به راحتی به اصول اولیه طراحی و نقاشی آبرنگ نزدیک شوید. نقاشی و خلاقیت روزمره فواید بسیار زیادی دارد، بنابراین امیدوارم یک قلم مو بردارید و به من بپیوندید. از آنجا که خلاقیت بازی است، هر کسی می تواند آن را انجام دهد!

در نهایت، اگر می‌خواهید درباره فرآیند نقاشی، نکات و ترفندهای من برای ساده‌سازی موضوعات مختلف بیشتر بدانید، می‌توانید با من در ارتباط باشید :) و من را در Skillshare دنبال کنید.

به آخرین کلاس SnowScape آبرنگ من بپیوندید

دوره های این مدرس:

آموزش یاد بگیرید که با استفاده از تمبرها با آبرنگ نقاشی های زیبای گل را نقاشی کنید

Learn to paint Aesthetic Floral Vintage Painting using Stamps with Watercolours

آیا نقاشی‌های آبرنگ گل‌های قدیمی را دوست دارید اما برای به دست آوردن آن قلم‌موهای عالی تلاش می‌کنید؟ بیاموزید که چگونه گل وینتاگ زیبایی و خلقی خود را نقاشی کنید. ..


مجموعه 5 روز آبرنگ مناظر زمستانی: آموزش نقاشی مناظر برفی جادویی در 15 دقیقه

5 Day Watercolor Winter Landscapes Series : Learn to paint magical snowy landscapes in 15 min

" مجموعه مناظر زمستانی 5 روزه با آبرنگ: آموزش نقاشی مناظر برفی جادویی در 15 دقیقه. اگر به تازگی با آبرنگ شروع کرده اید یا از قبل می دانید. .."