Laura Irrgang

هنرمند، نویسنده، تصویرگر

سلام - من لورا هستم!

من یک هنرمند هستم. یک رویاپرداز.
عاشق افسانه‌ها، جنگل‌ها، بازارهای کک و بوی کتاب‌ها.

من با همکاری یکدیگر «نوار بافتنی: اولین کتاب بافندگی کمیک استریپ جهان» را به تصویر کشیدم و خلق کردم. کمیک استریپ گلیترویل و گرگ. من مدرک لیسانس هنر/تئاتر دارم، به عنوان مدیر گالری و مربی هنر برای سنین کالج، دبیرستان و ابتدایی کار کرده ام. من به عنوان عضوی از بخش انجمن ملی کاریکاتوریست تگزاس، مجری جشنواره های ادبی هستم و درباره کمیک ها و رمان های گرافیکی سخنرانی می کنم. همچنین نقاشی دیواری می سازم، آواز می خوانم و چنگ می نوازم.

من روزهایم را در استودیوی خود در جنگل های تگزاس درست می کنم. من زمانم را بین هنرهای زیبا، تصویرسازی، نوشتن، موسیقی و کاریکاتور تقسیم کردم.

از لورا در اینجا دیدن کنید: فیس بوک،
در هر جایی در رسانه های اجتماعی سلام کنید. در صورت اشتراک گذاری، می توانید از برچسب #LauraTeaches در هر پروژه ای از کلاس های من استفاده کنید. من کاملاً دوست دارم آنها را ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش متن در Procreate: چهار راه برای ایجاد ساختار دست خط

Text in Procreate: Four Ways to Give Your Handwriting Structure

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش پرتره حیوانات اکریلیک: حیوانات خانگی را در لباس نقاشی کنید

Acrylic Animal Portraiture: Paint Pets in Costume

آیا پاگ شما باید لباس الویس بپوشد؟ آیا بچه گربه شما می خواهد خون آشام شود؟ البته که انجام می دهند. خوب، در زندگی واقعی ممکن است فشار دادن *سرفه* چالش برانگیز باشد. ..


آموزش با استفاده از Procreate یا Paper Templates یک دیوار هنری گالری ایجاد کنید

Create a Gallery Wall of Art Using Procreate or Paper Templates

"ما بخش زیادی از زندگی خود را در اتاق ها می گذرانیم. و همه آنها یک چیز مشترک دارند ... دیوارها! پس بیایید یک دیوار گالری بسازیم! ساخت یک نمایشگاه هنری بی نظیر hel. .."


آموزش چالش کتاب طرح اکریلیک: پنج روز پاییز

Acrylic Sketchbook Challenge: Five Days of Fall

"این پاییز، پنج روز سرعت خود را کم کنید، لذت های حسی پاییز را کاوش کنید و لحظاتی را ثبت کنید که آرامش و شادی را برای شما به ارمغان می آورد.  با لورا ایرگانگ، هنرمند ... همراه باشید."


آموزش برای تقویت رنگ، یک فرش هندسی را رنگ آمیزی کنید

DIY Home Decor-Paint a Geometric Rug for a Color Boost

درباره این کلاس به این دکور خانه خوش آمدید - یک فرش هندسی را برای تقویت رنگ نقاشی کنید! درباره این کلاس: در این کلاس یاد می گیرید که یک رنگ آسان بسازید. ..


آموزش متن در Procreate: چهار راه برای ایجاد ساختار دست خط

Text in Procreate: Four Ways to Give Your Handwriting Structure

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان: نقاشی اسباب بازی از دوران کودکی

Acrylic Painting for Beginners: Painting Toys from Childhood

"آیا می‌خواهید به مکانی شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز بازگردید؟ آیا به دنبال درخشش و شادی اضافی در زندگی خود هستید؟ بیایید یک حس نوستالژیک را به آنجا ببریم..."


آموزش Mixed Media Mini Zine: یک کارت با موضوع عشق برای شخصی خاص بسازید

Mixed Media Mini Zine: Create a Love Themed Card for Someone Special

«آیا شخص خاصی در زندگی خود دارید که عاشق یک «مگا کارت/مینی زین» دست ساز باشد؟ خوب پس، شما در جای درستی هستید! من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک صفحه 8 بسازید. .."


آموزش طراحی کمیک در Procreate در iPad برای مبتدیان، قسمت 1

Drawing Comics in Procreate on iPad for Beginners, Part 1

"آیا مشتاق ساختن کمیک هستید، اما نمی‌دانید چگونه شروع کنید؟ این کلاس ساده‌ترین راه را برای ساختن نقاشی‌های کمیک با استفاده از Procreate به شما نشان می‌دهد. شما به هیچ چیزی نیاز ندارید.