Nancy Herrmann

مدیر خلاق و طراح بسته بندی

 یک مدیر خلاق، طراح بسته‌بندی و علاقه‌مند به سوارکاری در شهر نیویورک است. او با تکیه بر دو دهه تجربه در صنعت، با شرکت های برجسته زیبایی، مد و سبک زندگی همکاری می کند تا داستان های برند خود را دوباره ابداع کند و محصولات غیرقابل مقاومت طراحی کند. رویکرد شخصی او به دنبال القای کار طراحی با همان حس ماجراجویی و جسارت است که از عشق به اسنوبورد، مسابقه قایق‌رانی، موسیقی، هنر و سفر ناشی می‌شود. در عین حال، این روح در تجربیات کاری سازنده در نمادهای صنعتی مانند Michael Kors، I.D. Magazine، Virgin Entertainment و L'Oréal.

نانسی در نقش فعلی‌اش در ، بر پروژه‌های برندسازی، بسته‌بندی و خرده‌فروشی برای فهرست مشتریانی که شامل Vichy USA، L'Oréal Professionnel، Nuance Salma Hayek، Maybelline/Garnier، Staples، Ritz-Carlton و PSFK می‌شود، نظارت می‌کند. خوشبختانه اکثر این پروژه ها با تابلوی روحیه شروع شده اند. قبل از پیوستن به استارک دیزاین، نانسی مدیر ارشد هنری در L'Oréal Paris بود، جایی که دو پتنت طراحی و تخصص قابل توجهی در توسعه مفهوم، بازاریابی برند، طراحی بسته‌بندی و تجارت خرده‌فروشی دریافت کرد. او همچنین حرفه ای آزاد دارد و در چندین پروژه شخصی کار می کند. در سال 2014، نانسی یک مجموعه 365 روزه از Mini Mood Boards را تکمیل کرد، جایی که او هر روز یک جفت تصویر تحریک آمیز به مدت یک سال ایجاد کرد.

نانسی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و MFA، طراحی دیجیتال و فناوری از دانشکده طراحی پارسونز، و همچنین مدرک کارشناسی در تجارت و طراحی مد از ویرجینیا تک است. او برای Wallpaper*، Frank، Step Inside Design و Architectural Record نوشته است. و برای چهار سال خوش شانس، او سردبیر I.D. مجله، روندهای طراحی در محصولات مصرفی، گرافیک، بسته‌بندی، تایپوگرافی، محیط‌ها و رسانه‌های تعاملی را پوشش می‌دهد. در آنجا بود که او مهارت های سرپرستی و ویرایش خود را تقویت کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به

مراجعه کنید
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر کارگردانی خلاق: ایده بزرگ خود را مطرح کنید

Introduction to Creative Direction: Pitch Your "Big Idea"

مقدمه ای بر Creative Direction: «ایده بزرگ» خود را مطرح کنید آیا شما یک طراح، کارگردان هنری یا کپی‌نویس هستید که رویای مدیریت کمپین‌های خلاقانه چشم‌گیر را دارید. ..


آموزش خلاقیت خود را شروع کنید: مقدمه ای بر تابلوهای خلقی

Kickstart your Creativity: Introduction to Mood Boards

توانایی ایجاد یک تابلوی خلق و خوی جذاب یک مهارت فوق العاده مفید است، چه طراح، عکاس، رقصنده یا نویسنده باشید. C شما را شروع می کند. ..