Steph F. ~ A Brand Apart Design

طراح آزاد و قهوه گوزلر

پس از فارغ التحصیلی از انیمیشن سنتی و چندین سال کار در این صنعت، تصمیم گرفتم استودیوهای شرکتی را پشت سر بگذارم و به عنوان یک طراح گرافیک آزاد، متخصص در طراحی بسته بندی و برندسازی، شروع به کار کردم. از آن زمان به بعد، توسعه یافته است تا شامل طراحی تبلیغاتی، عکاسی، طراحی وب و سئو، و پروژه های مصور سفارشی (که تحت نام طراحی وزن چهل تکمیل می شوند).

در طول مدرسه انیمیشن، شرکت کارت تبریک خودم را راه‌اندازی کردم - - که به دلیل علامت اصلی "Come In We're Awesome" و تقلید هجو معروف شد.

من همچنین با خواهرم و همسرش یک شرکت چاپ نامه راه اندازی کردم که به نام . می باشد، متخصص در کالاهای کاغذی مینیمال و مدرن با الهام از فضای باز و زندگی در شمال غربی اقیانوس آرام.

می توانید برخی از کارهای من را در اینجا مشاهده کنید:
A Brand Apart | | اینستاگرام |
F As In Frank Paper Products Co. instagram
Giveable Greetings | اینستاگرام
کتابهای فاموس | اینستاگرام

قبل از اینکه در Skillshare معلم شوم، دانش آموز بسیار مشتاقی بودم. در زیر تعدادی از پروژه‌های من از برخی از کلاس‌های مورد علاقه‌ای که در چند سال گذشته در اینجا شرکت کرده‌ام آمده است.

اگر می‌خواهید در مورد دوره‌های آموزشی من یا به‌طور کلی کار طراحی سؤالی بپرسید، یا فقط می‌خواهید تماس بگیرید و بگویید «هی»، در صورت تمایل به من خطی را در hello[at]abrandapartdesign.com ارسال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی ویرایشی: ایجاد سندی که با خوانندگان صحبت کند

Editorial Design: Creating a document that speaks to readers

بسیاری از کلاس‌هایی که با طراحی مجلات یا اسناد سروکار دارند، بر روی نرم‌افزار - InDesign و غیره - تمرکز می‌کنند و نه چندان به نحوه طراحی طرح‌بندی و...


آموزش طراحی ارائه: چگونه طرح های خود را به مشتریان خود ارائه دهید

Presentation Design: How To Pitch Your Designs To Your Clients

اگر به عنوان یک فریلنسر کار می کنید یا کار مستقلی برای مشتریان انجام می دهید، ارائه اغلب به اندازه خود طرح ها مهم است. ارسال یک دسته سی. ..


آموزش طراحی PDF قابل پر کردن - نحوه ایجاد فرم های تعاملی مارک دار

Fillable PDF Design - How To Create Branded Interactive Forms

"اگر تا به حال مجبور شده اید یک فرم درخواست، پرسشنامه یا سند دیگری ایجاد کنید که به ورودی های کاربران نیاز دارد، چاپ و پر کردن آنها با دست انجام می شود."