Zoe Balsam Biggs

لحاف حافظه و دیگر چیزهای هنری سرگرم کننده

سلام! یک نیویورکی بومی اینجا، که در بیش از 20 سال گذشته در لس آنجلس زندگی، کار و خلق کرده است - من بسیار هیجان زده هستم که در Skillshare تدریس می کنم.

من زمان زیادی را صرف پروژه‌های خیاطی می‌کنم و کلاس ساختن لحاف خاطره‌ای دارم (این لحافی است که از تی‌شرت‌های قدیمی و سایر یادگاری‌های خاص ساخته شده است). من همچنین یک کلاس پروژه مبتدی دارم: Making A Clear, Zippered, Pouch .

آنها را بررسی کنید: و ساخت کیسه شفاف، زیپ دار

علاوه بر خیاطی، من عاشق هر چیز خلاقانه ای هستم: نقاشی، طراحی، ژورنال نویسی، کلاژسازی، میکس مدیا، پروژه های هنری فیبر و غیره.

جدیدترین کلاس من است. من از فعالیت‌های خیاطی برای این کلاس فاصله گرفتم و به یکی از عشق‌های دیگرم، ترکیبی دست زدم.

من پیشینه ای در طراحی وب و چند رسانه دارم، اما همیشه برای هنرهای ملموس به عنوان فاصله ای ضروری از زمان نمایش و چیزهای دیجیتال وقت گذاشته ام. تحصیلات من در مقطع کارشناسی در رشته ارتباطات از دانشگاه نورث وسترن بود. سپس به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه نیویورک/Tisch رفتم و وارد رسانه های جدید/طراحی وب/رسانه های تعاملی شدم. نقل مکان به لس آنجلس، فرزندپروری و علایق جدید به وجود آمد، و من اینجا هستم!

اینستاگرام:

وب سایت:

به انیمیشن زیر نگاهی بیندازید تا به شما ایده ای در مورد مراحل ساخت یک لحاف خاطره ارائه دهد:

دوره های این مدرس:

آموزش پروژه های DIY قلع های تغییر یافته: جعبه های جواهرات، مجموعه های کوچک رنگ، کمک های اولیه، جعبه قرص، سفر، هدایا، و موارد دیگر

Altered Tins DIY Projects: jewelry boxes, mini paint sets, first aide, pill box, travel, gifts, more

«در این کلاس، به شما نشان خواهم داد که چگونه یک قلع نعناع قدیمی، قلع نبات، یا سایر قلع‌ها، ساده یا هر برند دیگری را بردارید و آن را به محصولات شگفت‌انگیز تبدیل کنید: • جواهر. .."


آموزش ساخت کیسه شفاف، زیپ دار

Making A Clear, Zippered, Pouch

در این کلاس، یک کیسه شفاف، زیپ‌دار و مناسب برای موارد زیر ایجاد می‌کنید: وسایلی که در سفر نگهداری می‌شوند. ..


آموزش هواپیمای پیکان - یک فعالیت سفر آگاهانه و انعکاسی

Arrow Plane - A Mindful and Reflective Travel Activity

"برای نشان دادن بهترین های خود وقت بگذارید. مهربانی مهم است، پس چرا از زمان سفر خود برای این استفاده نکنید: مهربان! با دیگران و با خودتان مهربان باشید. .."


آموزش ساخت لحاف خاطره ای (معروف به لحاف تی شرت)

Making A Memory Quilt (aka T Shirt Quilt)

در این کلاس قصد دارم طرز تهیه یک لحاف حافظه دار را به شما یاد بدهم که به عنوان لحاف تی شرت نیز شناخته می شود. لحاف حافظه لحافی است که از هر چیزی که دارای یادداشت است ساخته شده است. ..


آموزش هنر برچسب: کلاژهای کوچک، امکانات بزرگ (تفریح ​​تعطیلات)

Tag Art: little collages, big possibilities (holiday fun)

"در این کلاس شما یک تگ ساده می گیرید و از طریق تکنیک های کولاژ اولیه به یک اثر هنری کوچک تبدیل می شوید. سپس این تگ می تواند به عنوان یک مورد استفاده شود: • برچسب هدیه • bookma. .."


آموزش ترسیم روزهای خود: عادت مجله مصور روزانه خود را شروع کنید

Drawing Your Days: Start Your Daily Illustrated Journal Habit

«در این کلاس به شما کمک می‌کنم راه‌هایی را برای ثبت زندگی روزمره خود با یک تمرین روزنامه‌نگاری مطمئن کشف کنید. با استفاده از: • طرح های ساده • ابله • رسیدگی. .."