Eva Woolridge

عکاس، سخنران، فعال

سلام، من Eva هستم و ضمایر من او هستند. من یک عکاس برنده جایزه، سخنران عمومی و فعال اجتماعی هستم. ممکن است کارهای من را در نشریاتی مانند رولینگ استون، تین ووگ یا هارپر بازار دیده باشید. من کارگاه‌هایی درباره اخلاق عکاسی و توسعه پروژه برای Leica Camera USA، در شورای تنوع برای فیلم Fuiji در آمریکای شمالی، و یک سخنران برای Tedx و مرکز تحقیقات Schomburg در هارلم نیویورک برگزار می‌کنم.

عکاسی ابزار مورد علاقه من برای داستان گویی است. مجموعه عکس من به بررسی ماهیت جنسی، معنوی و احساسی زنانگی می پردازد. در کارم با انتقال قدرت، پشتکار، آسیب پذیری و سرزندگی با استفاده از نور و ترکیب بندی قوی، از برچسب های سطحی افراد رنگین پوست فراتر می روم. همه ما چیزی منحصر به فرد و عمیق برای به اشتراک گذاشتن داریم و هدف من به عنوان یک معلم اشتراک مهارت، کمک به خلاقان است که داستان خود را پیدا کنند و آن را تقویت کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی معتبر: همکاری با افراد برای ایجاد پرتره های قدرتمند

Authentic Photography: Collaborating with Subjects to Create Powerful Portraits

"برای این کلاس آموزشی آموزنده، همدلانه و انتقادی که مهارت های خود را در مورد چگونگی عکاسی موفقیت آمیز عکاسی می کند، به عکاس برنده جایزه، Eva Woolridge فعال بپیوندید."


آموزش عکاسی با مسئولیت اجتماعی: عکاسی با نیت

Socially Responsible Photography: Photographing with Intention

عکاسان نقش مهمی در جامعه ما دارند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، عکاسی از مکانی با آگاهی و مسئولیت اجتماعی حیاتی است. به عکس بپیوندید ..