Elaine McMillion Sheldon

قصه گوی مستند

Elaine McMillion Sheldon مستندساز، روزنامه نگار تصویری و هنرمند رسانه ای برنده جایزه Peabody است که موضوعات هویت، ریشه ها و تغییر را بررسی می کند. فیلم و آثار تعاملی شلدون در سطح ملی و بین المللی، از جشنواره فیلم نیویورک تا جشنواره بین المللی مستند آمستردام به نمایش گذاشته شده است.

در سال 2013، او یک مستند تعاملی HOLLOW را منتشر کرد که آینده روستایی آمریکا را از نگاه و صدای آپالاچی‌ها بررسی می‌کند. هالو در سال 2013 پی بادی، نامزدی امی 2014 و جایزه سوم را در جوایز چند رسانه ای World Press Photo دریافت کرد.

در ژانویه 2016، شلدون اولین جایزه فیلمساز موفقیت آمیز را دریافت کرد. او در سال 2013 یکی از اعضای آینده داستان نویسی بود و در سال 2013 توسط مجله Filmmaker یکی از "25 چهره جدید فیلم مستقل" و یکی از "50 نفر در حال تغییر جنوب" در سال 2015 توسط مجله Southern Living انتخاب شد.

او یکی از خالقان سریال مستند صوتی دو هفته‌ای She Does است که سفرهای زنان خلاق را مستند می‌کند. او در سال 2016 برنده جایزه عالی ارتباطی از آکادمی هنرهای تعاملی و بصری شد.

دوره های این مدرس:

آموزش یک پرتره ویدئویی مستند کوتاه ایجاد کنید

Create a Short Documentary Video Portrait

چگونه می توانید بهترین داستان خود را ساختار دهید، عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید؟ برای یک کلاس تاکتیکی و الهام بخش در مورد ایجاد تعادل بین هنر و اعتبار، به فیلمساز Elaine McMillion Sheldon بپیوندید. ..