Frau Hannah

مدرس زبان آلمانی/انگلیسی

سلام، دانشجو! من Frau Hannah هستم، مربی زبان آلمانی/انگلیسی شما!

من یک دانشجوی دو زبانه انگلیسی-آلمانی با مدرک لیسانس Honors در آلمانی و همچنین تحصیلات جزئی در آموزش زبان دوم و مدرک ACE - TESOL هستم. در تحصیلات تکمیلی، برای ادامه تحصیل، مدرک کارشناسی ارشد را دنبال خواهم کرد.

من همیشه به زبان ها و زبان شناسی اشتیاق داشتم. من به عنوان دستیار پژوهشی در آزمایشگاه روان-زبان شناسی کار می کردم که هدف ما ایجاد درک واضح تری از دوزبانگی بود و مزایای آن نه فقط از نظر شناختی بلکه در یک جامعه. من همچنین به عنوان دستیار تدریس آلمانی کار کرده ام که در آن کلاس های ساعتی آلمانی را دو بار در هفته به دانشجویان سطح مبتدی آموزش می دهم. در این موقعیت من اشتیاق خود را به تدریس پیدا کردم.

من اکنون بر ساختن نام تجاری آموزش آنلاین خود Frau Hannah متمرکز شده ام، جایی که هم آلمانی و هم انگلیسی را به عنوان زبان دوم تدریس می کنم. من همچنین یک وبلاگ آلمانی درباره تمام سفرهایم در کانادا، ایالات متحده و اروپا می نویسم. در این وبلاگ من درباره تفاوت های فرهنگی و تجربیاتم به عنوان یک خارجی زیاد صحبت می کنم. دوست دارم شما هم در آنجا به من بپیوندید:

من دوست دارم به شما کمک کنم تا به اهداف یادگیری زبان دوم خود با آلمانی و/یا انگلیسی برسید! من مشتاقانه منتظر هستم که معلم شما باشم!

با من به یادگیری ادامه دهید! ↓پیوندهای زیر↓

*SkillShare:

*با پیوند من یک ماه عضویت Premium رایگان دریافت کنید!

یوتیوب:

اینستاگرام:

وب سایت:

من هنوز در حال توسعه سبک تدریس خود هستم، اما 2 موردی که واقعا برای من مهم است، استقلال دانش‌آموز و بازخورد به جای نمرات عددی است.

خودمختاری

وقتی دانش‌آموزان احساس می‌کنند که عقب مانده‌اند یا نمی‌توانند کاری را که همسالانشان انجام می‌دهند انجام دهند، بر عزت نفس و انگیزه آنها در سفرهای یادگیری تأثیر می‌گذارد، بنابراین این ارتباط منفی نه تنها با یادگیری زبان، بلکه همچنین ایجاد می‌کند. در چارچوب توانایی های یادگیری خود اما زندگی شلوغ می شود، همه ما مسئولیت ها و موانعی داریم که بر سفرهای یادگیری ما تأثیر می گذارد. عدم توانایی در پیروی از ساختارهای سختگیرانه نباید باعث شود دانش‌آموزان باور کنند که «نمی‌توانند این کار را انجام دهند». این نباید یادگیری آنها را متوقف کند. در عوض، دانش آموزان باید استقلال بیشتری در هنگام یادگیری داشته باشند. آنها باید در مورد سرعت یادگیری و همچنین زمینه هایی که در آن یاد می گیرند، انعطاف بیشتری داشته باشند. من واقعاً معتقدم که توانایی شخصی کردن بیشتر تجربه یادگیری به دانش آموزان کمک می کند تا در اهداف یادگیری زبان خود موفق شوند. این چیزی است که من می خواهم در تدریس خودم بگنجانم. می‌خواهم دانش‌آموزانم با دانستن اینکه می‌توانند انگلیسی و/یا آلمانی یاد بگیرند، احساس قدرت کنند. به آن به عنوان کتاب «داستان خودت را انتخاب کن» فکر کنید. هنوز یک ساختار اساسی وجود دارد، اما نسبت به موسسات آموزشی سنتی انعطاف پذیرتر است. سفرهای یادگیری همه دانش آموزان متفاوت به نظر می رسد، اما این چیز خوبی است.

نمرات

در موسسات آموزشی سنتی تر، به نظر می رسد تمرکز زیادی بر نمرات عددی وجود دارد. جامعه ما برای این نمرات اهمیت زیادی قائل است، مانند نیاز به نمره آیلتس مشخص برای پذیرش در دانشگاه. اما این نمرات لزوماً بیانگر میزان تسلط شما به یک زبان نیست. این نمرات عددی همچنین می‌توانند برای عزت نفس و انگیزه دانش‌آموزان مضر باشند، زیرا بدون اینکه لزوماً بدانند چگونه می‌توانند پیشرفت کنند، به یک عدد کاهش یافته است. دانش‌آموزان با داشتن بازخورد متمرکز بر فردی، که مبتنی بر یک طرح نمره‌دهی عددی نیست، می‌توانند به طور خاص‌تر بدانند که در یادگیری زبان خود ممکن است نیاز به تمرکز بیشتر بر زمان مطالعه خود داشته باشند، و بنابراین در واقع مهارت‌های زبان دوم خود را به جای بهبود ساده عددی بهبود می‌بخشند. مقطع تحصیلی. این چیزی است که من برای دانش آموزانم می خواهم. من می‌خواهم دانش‌آموزانم به جای تمرکز بر تطبیق با مجموعه‌ای از استانداردها برای دستیابی به یک نمره عددی خاص، بیشتر بر این تمرکز کنند که بخشی فعال و درگیر در یادگیری خود باشند.

بهار 2023 مدرک لیسانس آلمانی مینور در APPLS (تدریس زبان دوم) را دریافت کرد

گواهی بنیاد در آموزش و یادگیری - پاییز 2020

برنامه CSSG - تابستان 2022

مقاله من را اینجا بخوانید:

گواهینامه ACE - TESOL - زمستان 2023

آیا سوالی از من دارید؟ آیا می خواهید به من بازخورد سازنده بدهید؟ آیا فقط می خواهید آلمانی خود را تمرین کنید؟

  • اینجا در یوتیوب
  • من نظر بدهید
  • برای من DM بفرستید
  • برای من یک ایمیل بفرستید: frauhannah@hotmail.com
  • از صفحه تماس در وب سایت من استفاده کنید:

هر پنجشنبه بیا با من درس بخوان!

به من در مطالعات من بپیوندید! بیایید انگیزه یکدیگر را حفظ کنیم!

در تاریخ، یک لیست پخش پر از موسیقی معاصر آلمانی را برای دانش‌آموزانم که می‌خواهند خود را در زبان آلمانی و فرهنگ آلمانی از طریق رسانه‌های آلمانی غرق کنند، تهیه کردم.

این فهرست پخش با شروع با آهنگ‌هایی که هم انگلیسی و هم آلمانی دارند، به زبان آلمانی می‌آید، و سپس به آهنگ‌هایی که کاملاً به آلمانی هستند منتقل می‌شود.

من همچنین محتوای زبان آلمانی را فقط برای زبان آموزان بزرگسال ایجاد می کنم.

این محتوا برای زبان آموزان بزرگسال زبان آلمانی مهم است زیرا کلمات NSFW اغلب توسط افراد بومی استفاده می شود. درک این کلمات مهم است زیرا آنها نه تنها معنای یک جمله را بیان می کنند، بلکه پاسخ احساسی ما به معنی را نیز بیان می کنند، چه مؤدبانه یا غیر آن.

"Goethe-Institut موسسه فرهنگی جمهوری فدرال آلمان است که در سراسر جهان فعال است. ما مطالعه آلمانی را در خارج از کشور ترویج می کنیم و تبادل فرهنگی بین المللی را تشویق می کنیم."

می‌خواهید بدون توجه به سطح شما (A1-C2) به زبان آلمانی گواهی دوزبانه دریافت کنید؟ انستیتو گوته امتحانات گواهینامه را ارائه می دهد که در سطح بین المللی شناخته شده و در سراسر جهان ارائه می شود. آنها همچنین دوره های زبان آلمانی را به صورت آنلاین و سراسری ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

در پیوند زیر می‌توانید منابع رایگان مفیدتری برای همه سطوح یادگیری (A1-C2) بیابید:

می‌خواهید درباره فرهنگ، ادبیات و رسانه آلمان بیشتر بدانید؟ روی پیوند زیر کلیک کنید:

به دنبال فرصتی برای تدریس آلمانی در خارج از کشور هستید؟ روی پیوند زیر کلیک کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش اسمی - The & A/An

Nominative - The & A/An

" سلام دانشجو! من فراو هانا هستم، مربی زبان آلمانی شما! در این کلاس به ضمایر اسمی آلمانی می پردازیم. در این درس، ما defi. .."


آموزش اعداد کاردینال آلمانی | فراو هانا

German Cardinal Numbers | Frau Hannah

" سلام دانشجو! من فراو هانا هستم، مربی زبان آلمانی شما! در این کلاس، اعداد کاردینال آلمانی از 0-1، 000،000+ را پوشش خواهیم داد. اصلی. .."


آموزش خرافات انگلیسی | فراو هانا

English Superstitions | Frau Hannah

" سلام دانشجو! من Frau Hannah هستم، مربی زبان آلمانی و انگلیسی شما! در این کلاس به 10 خرافات انگلیسی می پردازیم. ابتدا در مورد w بحث خواهیم کرد. .."


آموزش آلمانی پایه برای بازگشت به مدرسه | فراو هانا

Basic German for Back to School | Frau Hannah

" سلام دانشجو! من فراو هانا هستم، مربی زبان آلمانی شما! ماه آینده به مدرسه برمی گردیم! در این کلاس به مبانی زبان آلمانی برای B می پردازیم.


آموزش آلمانی - Das Alphabet | فراو هانا

German - Das Alphabet | Frau Hannah

سلام دانشجو! من فراو هانا هستم، مربی زبان آلمانی شما! در این کلاس به الفبای آلمانی خواهیم پرداخت. در مورد نحوه تلفظ هر le بحث خواهیم کرد. ..


آموزش تاریخ و زمان آلمانی | فراو هانا

German Date & Time | Frau Hannah

" **پیش نیازها https://skl. sh/3kX5In3 - اعداد اصلی https://skl. sh/3yR2reu - اعداد ترتیبی سلام دانشجو! من Frau Hannah هستم، آلمانی/انگلیسی شما. .."


آموزش انگلیسی مقدماتی برای تعطیلات | فراو هانا

Basic English for Vacation | Frau Hannah

" سلام دانشجو! من فراو هانا هستم، آمپر آلمانی شما. مدرس زبان انگلیسی! آیا قصد دارید به زودی به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید؟ دارند. .."


آموزش اعداد کاردینال انگلیسی | فراو هانا

English Cardinal Numbers | Frau Hannah

سلام دانش آموزان من Frau Hannah هستم، مربی زبان انگلیسی شما! در این کلاس، اعداد کاردینال انگلیسی از 0-1، 000،000+ را پوشش خواهیم داد. اصلی. ..


آموزش اصطلاحات انگلیسی و نحوه استفاده از آنها | فراو هانا

English Idioms and How to Use Them | Frau Hannah

" سلام دانشجو! من Frau Hannah هستم، مربی زبان آلمانی/انگلیسی شما! در این کلاس به اصطلاحات انگلیسی می پردازیم. در این درس wha را تعریف می کنیم. .."