Samantha Dion Baker

تصویرگر و طراح گرافیک


سامانتا دیون بیکر از اتحادیه کوپر در شهر نیویورک فارغ التحصیل شد و بیش از 20 سال به عنوان یک طراح گرافیک کار کرد. اکنون که یک تصویرگر و هنرمند تمام وقت است، کار مورد علاقه او پرسه زدن در خیابان های شهر و مسافرت با خانواده اش است و تمام کارهایی را که انجام می دهد، می خورد و می بیند روی صفحات مجله طراحی خود نقاشی می کند. سامانتا که اصالتا اهل فیلادلفیا است، با همسر و دو پسرش در بروکلین زندگی و کار می کند.

او بیشتر به خاطر صفحات مجله طراحی روزانه اش که با نود و هشت هزار دنبال کننده اش به اشتراک می گذارد و الهام بخش کتاب های او هستند، شناخته شده است: , , دنیای خود را بکشید، و !

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی روزمره: استفاده از شکل و نور برای رنگ آمیزی موضوعات روزمره

Drawing Everyday: Using Shape & Light to Paint Everyday Subjects

"آیا موضوعات خاصی شما را با یک احساس شدید ارعاب رها می کنند؟ آیا بلافاصله به خود می گویید: "من نمی توانم آن را بکشم یا نقاشی کنم، فقط خیلی سخت است"؟


آموزش ترسیم روزمره: تمرینات کتاب طرح انگیزشی برای تحقق خلاقانه

Drawing Everyday: Motivational Sketchbook Practices for Creative Fulfillment

"آیا احساس می کنید کمی در تمرین کتاب طراحی خود گیر کرده اید؟ یا برای شروع به انگیزه نیاز دارید؟ این کلاس همه چیز در مورد چگونگی حفظ یک کتاب طراحی معمولی است. .."


آموزش Live Encore: یک کپسول زمان سال خود را به تصویر بکشید

Live Encore: Illustrate a Time Capsule of Your Year

"سال خود را با یک کپسول زمانی مصور خلاقانه یاد کنید! تصویرگر سامانتا دیون بیکر همیشه به دنبال ترسیم روز خود برای ایجاد یک تصویر کوچک بوده است. .."


آموزش تصویر کتاب طرح برای همه: روز خود را با آبرنگ و خودکار بکشید

Sketchbook Illustration for All: Draw Your Day with Watercolor & Pen

طراحی و تصویرسازی با جوهر را دوست دارید؟ کار خلاقانه خود را با نگه داشتن یک مجله طراحی روزانه متحول کنید! پنج سال پیش، تصویرگر سامانتا دیون بیکر، d. ..


آموزش کتاب طرح خود را زنده کنید: ایجاد صفحات کتاب اسکچ تعاملی با سامانتا دیون بیکر

Bring Your Sketchbook to Life: Creating Interactive Sketchbook Pages with Samantha Dion Baker

آیا از دوران کودکی عاشق کتاب‌های تعاملی هستید؟ آن صفحاتی که باز می‌شوند، سوراخ‌هایی در آنها وجود دارد یا یک جیب یا در دارند؟ در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه بری. .."


آموزش خلاقیت 5 دقیقه ای: روز خود را با آبرنگ و خودکار ترسیم کنید

5-Minute Creativity: Sketch Your Day in Watercolor and Pen

این کلاس کوچک بخشی از آخرین آزمایش یادگیری Skillshare است که به شما کمک می کند خلاقیت خود را در 5 دقیقه یا کمتر کشف کنید! نسخه کامل این c. ..