Oby Vision

من عاشق کارگردانی و هنر هستم

سلام، نام من Oby vision است (همچنین با نام Jasper Spobeck شناخته می شود). من انواع محتوا از موزیک ویدیو گرفته تا مستند کوتاه می سازم و همچنین هنرسازی را دوست دارم. هدف من این است که به شما بیاموزم چگونه آن را بسازید و به عنوان یک تولید کننده محتوای آزاد پیشرفت کنید.


وقتی داشتم می‌آمدم تلاش می‌کردم تا از پس آن بربیایم و می‌دانم که شروع کردن به عنوان یک خلاق چقدر سخت است. به همین دلیل این کانال را راه اندازی کردم. روز به روز افراد بیشتری دوربین را در دست می گیرند، بنابراین برجسته شدن بسیار مهم است. من می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه خود را متمایز کنید و با آزمایش سبک خود را پیدا کنید. با ارائه ایده هایی که می توانید آن را برای خود بسازید تا صدای منحصر به فرد خود را بسازید.


چیزهایی که یاد گرفتم و می‌خواهم به شما یاد بدهم به من این امکان را داد که کارهای زیادی را انجام دهم. من با همکاری ام با Kalvijn برنده جوایز هشتگ در بخش بهترین موزیک ویدیو شدم. جشنواره Open Doek مستند کوتاه من را برای ویم هوف با نام مستعار مرد یخی انتخاب کرد. من با لیبل هایی مانند Spinnin' Records و Top Notch کار کردم. من همچنین ویرایشگر کانال دیسکاوری بودم.

اگر می‌خواهید در مورد کارهای من بیشتر بدانید، می‌توانید به . اگر می‌خواهید در حلقه نگه دارید بروید. در مورد کلاس های جدید، حتماً دکمه دنبال کردن را در Skillshare و

بزنید.

دوره های این مدرس:

آموزش Paint On Photos + Stop Motions with Real Paint (بدون چاپگر)

Paint On Photos + Stop Motions With Real Paint (Without A Printer)

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه روی یک تصویر نقاشی کنید یا استاپ موشن را انجام دهید. آزمایش کردن با این سبک سرگرم کننده است زیرا واقعاً تصویر شما را می سازد و حرکت استاپ می کند. . .


آموزش درس های خلاقیت: سفر میدانی مجازی به مکزیکوسیتی

Lessons Of Creativity: Virtual Field Trip To Mexico City

به این سفر میدانی مجازی به مکزیکوسیتی خوش آمدید. این شهر از بسیاری جهات به من الهام گرفته است و من سعی کردم جوهر صحنه خلاقانه را در اینجا در اینجا به تصویر بکشم. ..


آموزش Steal Like An Artist - Austin Kleon - خلاصه کتاب

Steal Like An Artist - Austin Kleon - Book Summary

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Animate On Footage: استفاده از Procreate در iPad و iPhone

Animate On Footage: Using Procreate On The iPad And iPhone

"متحرک سازی روی فیلم یک راه جالب برای متمایز کردن خود به عنوان یک سازنده ویدیو یا انیماتور است. این واقعاً به شما امکان می دهد مخاطب را جذب کنید و چیزها را ادویه کنید. من. .."