Kendra Ortner

با دست در خانه

کندرا اورتنر یک هنرمند التقاطی است. طراح، نقاش، دوستدار الیاف، سرامیک، معلم و بیناپرداز خلاق همه جانبه. به عنوان یک معلم کار دستی، او شاهد جادو در توانایی ها و مهارت های کودکان در خلقت بود. او عاشق به اشتراک گذاری راه های سرگرم کننده و قابل دسترس است که مطلقاً هر کسی می تواند این لذت را تجربه کند! شرکت او "با دست در خانه" است، زیرا او معتقد است که هنری که با دستان خود می سازیم واقعاً می تواند ما را به احساس در خانه بودن در روحمان برساند.

من دوست دارم با شما ارتباط برقرار کنم! به لیست ایمیل من بپیوندید و یک نسخه از این چاپ رایگان هنری را در !

دریافت کنید

همچنین می‌توانید من را در:

پیدا کنید

خیلی دوست دارم از شما بشنوم، پس با خیال راحت تماس بگیرید!

دوره های این مدرس:

آموزش قلاب بافی ابتدایی برای کودکان (و بزرگسالان!)

Beginning Crochet for Kids (and Adults!)

"در این کلاس، شما اصول اولیه قلاب بافی انگشتی و قلاب بافی با قلاب را یاد خواهید گرفت. قلاب بافی برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان مناسب است. حتی چی بسیار جوان. ..."


آموزش طراحی و ساخت گوشواره های منجوق دار

Design and Make Beaded Fringe Earrings

یاد بگیرید چگونه خودتان گوشواره های منجوق دار بسازید! اگر تا به حال این مدل گوشواره را تحسین کرده اید و می خواهید خودتان بسازید، پس این دوره برای شما مناسب است! من. ..


آموزش بافتنی برای بچه ها! (و بزرگسالان)

Knitting for Kids! (and Adults)

"در این کلاس، شما اصول بافندگی را یاد می گیرید - از ریخته گری تا ریخته گری! یک دوخت بافتنی اولیه را یاد می گیرید و یاد می گیرید که چگونه خراشیدن را بیاموزید! بچه ها در سنین پایین ...."


آموزش شروع گلدوزی برای بچه ها! (و بزرگسالان)

Beginning Embroidery for Kids! (and Adults)

"در این کلاس چند دوخت اولیه گلدوزی را یاد می گیرید و این فرصت را خواهید داشت که نمونه برداری خود را بسازید. گلدوزی برای کودکان و نوجوانان مناسب است."


آموزش بازی خشت: تکنیک های آغازین

Clay Play: Beginning Techniques

"تکنیک های شروع ساخت دست با خاک رس را بیاموزید! آیا به کار با خاک رس علاقه دارید؟ یا شاید بازی با خاک رس؟ پس این دوره برای شما مناسب است! من. .."


آموزش نمد مرطوب و سوزنی - قارچ پشمی

Wet & Needle Felting — Wool Mushrooms

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."