Mike Gutman

حامی کار از راه دور و پایداری، استراتژیست بازاریابی/کسب و کار
مایکل گاتمن افراد و شرکت ها را با ارزش کار انعطاف پذیر به هم متصل می کند.

مدیر سابق بازاریابی در FlexJobs و مایکل که مدت‌ها حامی کار از راه دور و حامی پایداری است، آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن افراد آزادی کار در جایی که بهترین عملکرد را دارند داشته باشند.

قبل از FlexJobs، مایکل مدیر بازاریابی سابق در سیلیکون ولی و رئیس مشتری بود. موفقیت برای برنامه های ارتباطی کار از راه دور برای اتصال تیم های راه دور. او همچنین یک شرکت اجتماعی را برای کمک به سازمان ها در ایجاد برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکتی تأسیس و اداره کرد. آموزش و حمایت از بخش‌های اصلی ارزش‌های مایکل و مأموریت‌های سازمان‌هایی است که او حمایت می‌کند. او بیش از 10 سال است که از راه دور کار می کند و یک مسافر و ماجراجو مشتاق است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد کار از سیاست های خانگی

Establishing Work from Home Policies

بیاموزید که چگونه سیاست هایی را تنظیم کنید که به سازمان شما کمک می کند با موفقیت در خانه یا هر مکان دیگر از راه دور کار کند.


آموزش تجربه تیم از راه دور خود را بالا ببرید

Level Up Your Remote Team Experience

استراتژی های پیشرفته ای را برای کار از راه دور دریافت کنید. بیاموزید که چگونه بخش خود را برای ایجاد یک محیط کار از راه دور جذاب تر ، مثبت و فراگیر انجام دهید.


آموزش پیدا کردن یک کار از راه دور

Finding a Remote Job

بیاموزید که چگونه یک شغل از راه دور پیدا کنید. نکاتی درباره انجام جستجوی شغل از راه دور ، آسایش مصاحبه های از راه دور ، و داشتن انگیزه و بهره وری در هنگام کار از خانه دریافت کنید.


آموزش سرعت بخشیدن به شغل خود به عنوان یک کارمند از راه دور یا ترکیبی

Accelerating Your Career as a Remote or Hybrid Employee

با ایجاد یک برنامه شغلی از راه دور، ابداع و اجرای استراتژی های شبکه از راه دور، و طراحی مسیر توسعه حرفه ای از راه دور، حرفه ای را که می خواهید بسازید.


آموزش بنیادهای کار از راه دور

Remote Work Foundations

بهترین روشهای کار از راه دور را بیاموزید. از ابزارهای ابری امروزی برای بهره وری ماندن ، فرهنگ سازی و کار یکپارچه با تیم خود استفاده کنید - هرجای اینترنت باشد.