Christine Volden

بنیانگذار SoulfulSelling.com
کریستین ولدن بنیانگذار SoulfulSelling.com است.

هدف کریستین این است که همه را توانمند کند تا یاد بگیرند که چگونه فروش را به روشی احساس کنند معتبر است و از نقاط قوت آنها استفاده می کند. او بیش از 20 سال تجربه در رهبری و استراتژی فروش دارد و برنامه های آموزشی را سفارشی کرده و تیم هایی را از طریق افزایش عملیات فروش در AOL، Yahoo! و چندین استارت آپ و کسب و کارهای کوچک رهبری کرده است. مهارت ها و تخصص او شامل آموزش فروش و مربیگری، رسانه های دیجیتال و تبلیغات، مقیاس بندی تیم های فروش و ساخت پلت فرم های دیجیتال است. او همچنین نویسنده روش فروش آرام است.
دوره های این مدرس:

آموزش Learn Salesforce 2017: Lightning

Learn Salesforce 2017: Lightning

زمان کمتری را برای مدیریت داده ها صرف کنید و زمان بیشتری را برای بستن معاملات صرف کنید. بیاموزید که از Salesforce Lightning برای مدیریت خطوط فروش خود استفاده کنید.


آموزش Desk.com برای مدیریت خدمات مشتری

Desk.com for Customer Service Management

با Desk.com شروع کنید. بیاموزید که چگونه از این ابزار میز پشتیبانی پیشرو از Salesforce برای مدیریت کارآمد گردش کار خدمات مشتری استفاده کنید.


آموزش نیروی فروش برای خدمات مشتری

Salesforce for Customer Service

بیاموزید که از Salesforce ، Service Cloud ، برای خدمات مشتری ، از راه حل میز مبتنی بر cloud استفاده کنید. بیاموزید که چگونه موارد و تکالیف را خودکار کنید و یک دانش بنیان ایجاد کنید.


آموزش Salesforce

Learning Salesforce

با Salesforce تمام اطلاعات و تعاملات مشتری خود را در یک مکان پیگیری کنید. نحوه ایجاد حساب ، تبدیل سرنخ به فرصت ، اجرای گزارش و موارد دیگر را بیاموزید.


آموزش یادگیری Salesforce CPQ

Learning Salesforce CPQ

بیاموزید که چگونه از Salesforce CPQ استفاده کنید که از قدرت Salesforce Sales Cloud استفاده می کند و به راحتی قیمت ها و قیمت ها را ایجاد می کنید.


آموزش نکات Salesforce

Salesforce Tips

نکات و ترفندهای عملی را بیاموزید که به شما کمک می کند در Salesforce ، راه حل بسیار محبوب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، هوشمندانه کار کنید.


آموزش نیروی فروش: اتوماسیون فروش برای فروشندگان

Salesforce: Sales Automation for Salespeople

ابزارهای اتوماسیون فروش را کاوش کنید که فروشندگان را قادر می‌سازد تا برخی از ارتباطات مشتری را خودکار کنند، آهنگ‌های فروش را ایجاد کنند و از صف کار استفاده کنند.


آموزش فروش اجتماعی با Salesforce

Social Selling with Salesforce

نحوه مدیریت فروش اجتماعی با Salesforce را بیاموزید. با گوش دادن و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، شبکه ای از مشتریان و مخاطبین خود ایجاد کنید.


آموزش Salesforce: تحلیل انیشتین

Salesforce: Einstein Analytics

با Salesforce Einstein شروع کنید ، مجموعه ای از فناوری های هوش مصنوعی که به شما امکان می دهد از الگوریتم هایی برای تجزیه و تحلیل داده های داخل Salesforce استفاده کنید.


آموزش Salesforce برای مدیران فروش

Salesforce for Sales Managers

استفاده از Salesforce را مانند یک کاربر قدرت استفاده کنید. بیاموزید که چگونه تیم های داخل Salesforce را مدیریت کنید و یاد بگیرید چگونه با قیمت گذاری ، محصولات ، آگهی ها و گزارش ها کار کنید.