Laura Sabel

کهکشان های آبرنگ

سلام، من لورا هستم، یک عاشق کهکشان.

من 3 سال پیش شروع به ایجاد کهکشان های آبرنگ کردم و دختر شگفت انگیزم را سرزنش می کنم که یک خانه جدید خرید و من می خواستم چیزی خاص برای او ایجاد کنم، و به یاد آوردم که قول ازدواج او شامل چند اشاره در مورد جهان هستی و یک کهکشان بود. یک نمایش کامل از آن از آن زمان، من از ایجاد آنها دست نکشیده ام.

امیدواریم که عاشق فرآیند خلاقانه تبدیل یک کاغذ آبرنگ ساده به منظره ای زیبا در جایی در جهان شده باشید.

می توانید من را در اینجا پیدا کنید

اینستاگرام: @sabeldesigns

شما می توانید تصاویر پس زمینه خود را از نقاشی های خود ایجاد کنید. این چیزی است که من هر ماه به فالوورهایم به عنوان تشکر از حمایت آنها می دهم و البته خانواده و دوستان نیز از آنها درخواست می کنند که من یک لیست ایمیل شخصی برای آنها ایجاد کردم تا هر ماه دریافت کنند.

در اینجا چند نمونه از کهکشان‌های بیشتری وجود دارد که من ایجاد کرده‌ام. به یاد داشته باشید که در نقاشی خود عجله نکنید، لایه بندی کلید ایجاد عمق زیبا است.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه کهکشان آبرنگ خود را نقاشی کنیم

How to Paint your Own Watercolor Galaxy

به کلاس دیگری خوش آمدید، جایی که من به شما نشان می دهم که چگونه کهکشان ها را نقاشی می کنم. برای این کلاس، ما از یک کاغذ مقرون به صرفه با نتایج فوق العاده استفاده می کنیم که می خواهم به شما نشان دهم. ..


آموزش سفر کهکشان از طریق آبرنگ

Galaxy Travel Through Watercolor

"خوش آمدید! نام من لورا است در طول این کلاس، شاهد خواهید بود که چگونه کهکشان های خود را ایجاد می کنم و اگر من را در اینستاگرام دنبال کنید و تمام ویدیوهای من را مجدداً پخش کنید تا یاد بگیرید. .."


آموزش نحوه ایجاد فضاهای سفید در کهکشان های آبرنگ

How to Create White Spaces in Watercolor Galaxies

«در این کلاس، می‌توانید فضاهای سفید ایجاد کنید. قراره با من تمرین کنی، خودکنترلی که صفحه پر رنگ پر نشه و ما به ل. .."