Mathieu Dorion

سلام من ریاضی هستم به کلاس های من خوش آمدید

سلام! من ریاضی هستم و یک مهندس مکانیک هستم (اما این بخش خسته کننده است). من همچنین سازنده، تعمیرکار، قلع و قمع هستم، هر چه می خواهید اسمش را بگذارید: من عاشق ساختن چیزهای تصادفی هستم. من چیزهایی ساخته ام از یک دستگاه بزرگ تولید خلاء صنعتی گرفته تا یک قاب دوچرخه، و همه چیز در این بین. من عاشق کسب مهارت های جدید هستم و هر بار که این کار را انجام می دهم، احساس می کنم مجموعه جدیدی از پروژه ها را باز می کنم که می توانم با آنها مقابله کنم.

با این روحیه، می‌خواهم با به اشتراک گذاشتن دانشی که در طول سال‌ها در مطالعات، کار و پروژه‌هایم به دست آورده‌ام، آن را پرداخت کنم تا افراد بیشتری از ساختن چیزها لذت ببرند. مهمتر از آن، من از مردم می خواهم که این کار را آگاهانه، با دانش درست و ایمن انجام دهند. بنابراین کلاس های من بر توسعه شیوه های خوب و کسب دانش عمیق تر از اصول اساسی متمرکز است. اگر به نظر شما جالب است، به راحتی به کلاس های مختلف من نگاهی بیندازید و امیدوارم دو چیز را یاد بگیرید!

دوره های این مدرس:

آموزش CAD در 1 ساعت با Onshape - درس 1

Learn CAD in 1 hour with Onshape - Lesson 1

"در این سری کلاس اصول CAD را با Onshape بیاموزید. با هدف مبتدیان، در این کلاس اول با Onshape و محیط آن آشنا می شویم، سپس تمرکز می کنیم. ..."


آموزش با Onshape مبلمان خود را طراحی کنید - درس 1

Design your own furniture with Onshape - Lesson 1

طراحی و مدل‌سازی مبلمان را با Onshape بیاموزید. با هدف مبتدیان، در این کلاس ما بر مهارت‌هایی که در دو کلاس اول خود آموخته‌ایم که بر روی ... تمرکز داشتیم، می‌سازیم.


آموزش CAD در 1 ساعت با Onshape - قسمت 2

Learn CAD in 1 hour with Onshape - Part 2

در این سری کلاس، اصول CAD را با Onshape بیاموزید. با هدف مبتدیان، در این کلاس دوم، مهارت‌هایی را که در کلاس اول آموخته‌ایم با تمرکز ایجاد می‌کنیم. ..


آموزش با Onshape مبلمان خود را طراحی کنید - درس 2

Design your own furniture with Onshape - Lesson 2

طراحی و مدل‌سازی مبلمان را با Onshape بیاموزید. با هدف مبتدیان، در این کلاس ما ساخت. .."