Laura Lee Griffin

هنرمند | تصویرگر | پادکستر


سلام! نام من لورا لی گریفین است و من یک هنرمند، تصویرگر و طراح الگوی سطحی خودآموخته هستم که اخیراً از دالاس، تگزاس به تولسا، بسیار خوب نقل مکان کرده ام. من در رسانه های مختلف هنر خلق می کنم، اما من بیش از همه به نشانگرهای کپی، آبرنگ و مداد اپل پرو و ​​مداد اپل علاقه دارم.

از زمانی که 12 سال پیش توسط Copic تایید شده‌ام، بیش از 120 کارگاه زنده در مورد رنگ‌آمیزی با کپی‌ها و طراحی ماندالا تدریس کرده‌ام. من دوست دارم آنچه را که آموخته ام با دیگران به اشتراک بگذارم، و بسیار هیجان زده هستم که در اینجا در Skillshare تدریس می کنم!

زمانی که من هنری خلق نمی‌کنم، می‌توانید در حال ضبط اپیزودهای خود، آواز خواندن/نواختن پیانو در استودیوی ضبط خانه‌ام، یا در آغوش گرفتن با سگم، گاس، در حین تماشای افراطی Outlander.

P.S. بیایید در اینستاگرام وصل شویم! برای دیدن آخرین کارهای در حال انجام من،

برای دریافت آخرین و بهترین اخبار پشت صحنه - از طریق من با من ارتباط برقرار کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش ماندالای هوشیار در تولید نسل: بررسی رنگ و طراحی هندسی

Mindful Mandalas in Procreate: Exploring Color and Geometric Design

آماده‌اید استرس خود را از بین ببرید و ماندالاهای رنگارنگی را در iPad خود ایجاد کنید؟ این دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید در این طراحی دیجیتالی Procreate بیاموزید. ..


آموزش ملزومات نشانگر کپی: تکنیک های رنگ آمیزی برای مبتدیان و فراتر از آن

Copic Marker Essentials: Coloring Techniques for Beginners & Beyond

آیا همیشه می خواستید در مورد نشانگرهای Copic بیشتر بدانید اما نمی دانستید از کجا شروع کنید؟ یا آیا شما در حال حاضر انباری از آنها دارید، اما دوست دارید شما را مورد توجه قرار دهید. ..