Tina Doyle

مربی خیاطی

سلام، من تینا هستم، در هفت سال گذشته خیاطی را هم در شهر نیویورک و هم در شهرستان وستچستر، نیویورک تدریس کرده ام. کلاس های من شامل دانش آموزانی از طیف گسترده ای از گروه های سنی، مجموعه مهارت ها و شخصیت ها می شود. همه خوش آمدید.

من از دوران کودکی عاشق خیاطی بودم و این عشق باعث شد که در انگلستان در رشته خیاطی و الگوسازی تحصیل کنم. من از اینکه می‌توانم لباس‌های خودم را برای لباس‌های روزمره در رویدادهای خاص بسازم، لذت بردم، و فکر می‌کنم شما هم این کار را خواهید کرد!

آنچه من متوجه شده ام این است که در نسل های گذشته، کودکان این مهارت ها را صرفاً به عنوان بخشی از بزرگ شدن، در خانه خود یا در جامعه گسترده ای از مادربزرگ ها، مدارس سنتی و غیره یاد می گرفتند. به نظر می رسد این پیوند ضعیف شده است. در طول زمان. با توجه به علاقه مجدد به خیاطی که در اطراف ما اتفاق می افتد، اکنون باید راه های جدیدی برای اتصال پیدا کنیم. اینجاست که من وارد می شوم.

با حداقل مهارت‌ها، می‌توانید لباس منحصربه‌فرد خود را بسازید و سپس مهارت‌های خود را در طول زمان بسازید و گسترش دهید. امیدوارم کلاس های من در سفر خیاطی شما الهام بخش، آگاه و توانمند باشد. من بسیار مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستم.

اگر اطلاعات بیشتری می خواهید به وب سایت من www.tinadoyledesign.com بروید

دوره های این مدرس:

آموزش ابهام زدایی نحوه خواندن الگوی خیاطی قسمت 1

Demystifying How to Read a Sewing Pattern Part 1

«ابهام زدایی نحوه خواندن الگوی خیاطی قسمت 1 توضیح می دهد: چگونه خود را در آمادگی برای خرید الگوی خیاطی اندازه گیری کنید. چگونه می توان فهمید که چه اندازه و s. .."


آموزش ابهام زدایی نحوه خواندن الگوی خیاطی قسمت 2

Demystifying How to Read a Sewing Pattern Part 2

«ابهام زدایی از نحوه خواندن الگوی خیاطی قسمت 2 از جایی شروع می شود که قسمت 1 متوقف شد. این کلاس نگاهی دقیق به هر مرحله از فرآیند دوخت دارد از: چگونه. .."