Ashley Buzzy

خوشنویس، چاپگر، نویسنده. اساسا، کلمات

اشلی بازی مک هیو یک خوشنویس، چاپگر و طراح گرافیک است که در آتلانتا، جورجیا زندگی می کند - اما انتظار می رود که او را اغلب در جاهای دیگر پیدا کند. او که برای اکثر مردم به سادگی "Buzzy" شناخته می شود، در دنور، کلرادو به دنیا آمد و در آتلانتا بزرگ شد. او مدرک BFA خود را در دانشگاه جورجیا در طراحی گرافیک با تاکید منحصر به فرد بر پارچه و منسوجات به پایان رساند. او پس از کالج با کالین مک هیو، بازیکن حرفه‌ای بیسبال ازدواج کرد و سال‌ها از بازدید از شهرهای معروف (و نه چندان معروف) بیسبال آمریکا گذشت. او اکنون زمان خود را بین خانه و استودیوی خود در آتلانتا و حرفه بیسبال کولین با هیوستون آستروس تقسیم می کند.

اشلی مشتاق کل فرآیند طراحی است: از اولین جرقه یک ایده تا فرآیند پیچیده تحقق آن. فرآیند او معمولاً شامل طراحی با گرافیت، نوشتن حروف با جوهر، پالایش روی رایانه و چاپ بر روی چاپگر چندساله چندلر پرایس است.

علائق دیگر او عبارتند از: یادگیری نحوه دوست داشتن اتکاتاسانا در یوگای داغ، پخت غذاهای محلی و ارگانیک، یادگیری نام همه گلها (و مخفیانه چیدن آنها برای دوستان)، خیاطی/رنگرزی/بافندگی، شروع کار. پروژه های مختلف بافندگی به طور همزمان (و پراکنده کردن آنها در سراسر خانه) و جمع آوری برخی از امتیازهای پاداش سریع جنوب غربی.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن روی چیزهای عجیب و غریب: نوشتن با دست روی سطوح مختلف

Writing on Weird Stuff: Hand-Lettering on Various Surfaces

آیا تا به حال متوجه شده اید که تصاویر الهام گرفته شده را مرور می کنید و از خود می پرسید که چگونه هنرمندان حروف دستی خود را از کاغذ به چیزهای احمقانه تری مانند تابلوهای چوبی می رسانند. ..