Larry Crowe

درامز، نوازنده سازهای کوبه ای

درام نواز، نوازنده ضربی و مدرس حرفه ای

لری کرو در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا به دنیا آمد. او از سیزده سالگی طبل می نواخت. او دارای مدرک لیسانس هنرهای زیبا در رشته موسیقی از دانشگاه یورک، تورنتو، کانادا است. در سال 1983 از شورای کانادا کمک هزینه دریافت کرد تا در دانشکده هنرهای زیبای بنف تحصیل کند. لری در کانادا، ایالات متحده، اروپا، آمریکای مرکزی، کارائیب و سراسر آسیا اجرا داشته است. او در بسیاری از تنظیمات موسیقی و با هنرمندان مختلفی مانند برنده جایزه گرمی پتی آستین (R B/Jazz)، نامزد گرمی ران کورب (موسیقی جهانی)، برنده جایزه جونو رابرت مایکلز (جاز لاتین)، جیم مک کارتی (Yardbirds، Renaissance) اجرا و ضبط کرده است. جسی گرس (تاد راندگرن، تونی لوین باند)، جان هاکن (رنسانس، استرابز) و هیلاریو دوران (جاز لاتین). او همچنین با نمایش‌های تئاتر موزیکال مانند «روز هشتم» و «یائسگی با صدای بلند» اجرا داشته است. لری به عنوان آهنگساز و ترانه سرا، موسیقی را برای خوانندگان و گروه های موسیقی محبوب تولید و نوشته است. و همچنین قطعات دستگاهی برای رسانه، تبلیغات و موسیقی کودکان. لری به‌عنوان یک مربی، بیش از بیست سال است که در منطقه تورنتو درام تدریس می‌کند و نویسنده کتاب‌های متد درام ست جلد 1 و 2 استادانه درام است./p>

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه نواختن درام ست برای مبتدیان: قسمت 2

How To Play The Drum Set For Beginners: Part 2

"نحوه نواختن درام ست برای مبتدیان: قسمت 2 یک دوره ویدیویی مبتنی بر کتاب روش درام ست جلد اول است. این دوره ویدیویی به شما کمک می کند..."


آموزش نحوه نواختن درام ست برای مبتدیان: قسمت 1

How To Play The Drum Set For Beginners: Part 1

"نحوه نواختن درام ست برای مبتدیان: قسمت 1 یک دوره ویدیویی مبتنی بر کتاب روش درام ست جلد اول است. این دوره ویدیویی به شما کمک می کند..."


آموزش نحوه بازی Cajon برای مبتدیان

How To Play The Cajon For Beginners

"این دوره برای کمک به دانش آموزان طراحی شده است که نواختن Cajon را بیاموزند. این طبل دستی منحصر به فرد سرگرم کننده و آسان برای نواختن است! نحوه بازی Cajon برای مبتدیان یک مرحله ب است."


آموزش تمرین درام پارادیدل

The Paradiddle Snare Drum Workout

"Paradiddle Snare Drum Workout یک دوره ویدیویی است که برای کمک به درامرها ایجاد شده است تا امکانات فنی خود را افزایش دهند. پس از یادگیری این شصت تمرین فردی..."


آموزش نحوه بازی Djembe برای مبتدیان

How To Play The Djembe For Beginners

این دوره برای کمک به دانش آموزان در یادگیری نواختن Djembe طراحی شده است. این طبل دستی آفریقای غربی سرگرم کننده و آسان برای نواختن است! نحوه بازی Djembe: برای مبتدیان است. ..