Simon Ireson

یک مرد، یک پیانو

سلام، من سیمون هستم. پیانیست، معلم، پخش کننده و حرفه ای IT.

با بیش از 35 سال بازی و تدریس در پشت سرم، و همچنین حرفه ای در توسعه نرم افزار، اکنون از زندگی آرام در اورکنی لذت می برم. با بیش از 15 سال کار در نرم افزار و مدرک کارشناسی ارشد در اجرای پیانو، من همچنان به سختی در یادگیری و آموزش مهارت های جدید، فنی و موسیقی، کار می کنم.

از زمانی که به اورکنی نقل مکان کردم، پخش زنده پیانوی خود و همچنین آموزش آنلاین پیانو و نرم افزار را آغاز کردم. من هنوز هم اشتیاق زیادی به تشویق پیشرفت شخصی و حرفه ای در دیگران و همچنین حفظ آخرین فن آوری دارم.

موارد بالا مرا به ایجاد دوره‌های SkillShare مرتبط با مهارت‌هایی که در چند دهه اخیر توسعه داده‌ام، سوق داد. خواه توسعه بازی در یونیتی باشد، پر کردن برگه Google، تنظیم مجدد تنظیمات پخش جریانی من یا آموزش پیانو، در اینجا دوره ای برای کمک به شما پیدا خواهید کرد.

من مشتاقانه منتظر همکاری با شما در توسعه مهارت های خود هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با صفحات گسترده - Google Sheets

Getting Started with Spreadsheets - Google Sheets

"به دوره من در مورد صفحات گسترده، به ویژه Google Sheets، خوش آمدید. اکثر برنامه های کاربردی صفحه گسترده به همین شکل عمل می کنند، بنابراین هر آنچه در این دوره یاد می گیرید، با ..."


آموزش OBS Studio - راهنمای واقعاً ساده برای شروع

OBS Studio - The Really Really Simple Guide to Getting Started

OBS Studio یک نرم افزار رایگان فوق العاده است که به طور مداوم به روز رسانی و نگهداری می شود و توسط هزاران پخش کننده و خلاق در سراسر جهان استفاده می شود. اگر اکنون ج. ..


آموزش Final Cut Pro X - راهنمای واقعاً ساده برای شروع

Final Cut Pro X - The Really Really Simple Guide to Getting Started

"Final Cut Pro X یک نرم افزار حرفه ای و با امکانات کامل است. خلاقیت نامحدودی را امکان پذیر می کند و می توان از آن برای تولید یک نتیجه نهایی با کیفیت فیلم استفاده کرد. چگونه ...."