Christina Ng

برنامه نویس دستور غذا و عکاس غذا

سلام، نام من کریستینا نگ است. من سابقاً شیرینی‌پز بودم و تبدیل به تهیه‌کننده دستور غذا، عکاس غذا و یوتیوب شدم. من در تهیه غذاهای وگان آسیایی تخصص دارم و اولین کتاب آشپزی خود را با نام «وگان دیم سام» در سال 2020 نوشتم.

دوره های این مدرس:

آموزش درست کردن پیراشکی از ابتدا

MAKING DUMPLINGS FROM SCRATCH

در این کلاس، طرز تهیه کوفته‌ها را از ابتدا تا انتها، از تهیه خمیر تا پختن دستور پخت کامل پیراشکی یاد خواهید گرفت. کلاس یارو خواهد کرد. ..


آموزش طرز تهیه نودل UDON از ابتدا

How to Make UDON NOODLES from Scratch

"در این دوره، من روند درست کردن نودل اودون را به شما نشان می دهم: درست کردن خمیر، ورز دادن و برش دادن، تهیه یک دستور کامل با استفاده از نودل اودون. . . .."


آموزش کلوچه پیازچه مسترکلاس

SCALLION PANCAKES MASTERCLASS

"به این مستر کلاس پنکیک پیازچه چینی خوش آمدید.   در این دوره، همه چیزهایی را که برای درست کردن پنکیک پیازچه چینی نیاز دارید به شما آموزش می دهم. The cla. .."


آموزش ساخت پنیرهای گیاهی با استفاده از استارتر و فرهنگ

MAKING VEGAN CHEESES USING STARTERS AND CULTURES

"در این کلاس، ما می‌خواهیم یاد بگیریم که چگونه 2 پنیر فرانسوی با استفاده از کشت‌های واقعی کاممبر و پنیر آبی درست کنیم، اما همگی با شیرهای گیاهی.   وجود دارد.


آموزش MASTERCLASS VEGAN DIM SUM

VEGAN DIM SUM MASTERCLASS

"در این کلاس، شما 6 دستور غذای مختلف را از کتاب آشپزی کریستینا وگان دیم سام یاد خواهید گرفت.   علاوه بر این، 5 دستور غذای اضافی از کتاب در دسترس خواهد بود. .."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد پخت وگان

VEGAN BAKING MASTERCLASS

این کلاس مستر کلاس پخت وگان، تکنیک‌ها و مواد لازم برای همه انواع پخت وگان، چه نان، کیک، کاستارد یا شرکت‌های دیگر را به شما نشان می‌دهد. ..