Amanda Nicole

معلم مبتنی بر ایمان و مربی زندگی

آماندا نیکول یک مربی زندگی مبتنی بر ایمان است که مشتاق کمک به زنان مسیحی است که یاد بگیرند با اطمینان تصمیم خود برای طلاق را با ایمان خود تطبیق دهند. این که آیا شما هنوز فقط به طلاق فکر می کنید، یا سال هاست که طلاق گرفته اید، او می فهمد. او از تجربه شخصی خود می‌داند که زنان وقتی دائماً تحت بمباران اطلاعاتی قرار می‌گیرند که حتی به عنوان یک معتقد به طلاق فکر می‌کنند، آن‌ها را محکوم می‌کند و باعث شرمساری آنها می‌شود، اسارت روحی وحشتناکی را تجربه می‌کنند. اما حقیقت نه شرم آور است و نه محکوم، رهایی بخش است. آماندا نیکول وظیفه دارد اطمینان حاصل کند که زنان مسیحی می توانند آزادی از طریق طلاق را از طریق مدرسه آنلاین خود و شرکتش آماندا نیکول مشاور تجربه کنند.

"این غیرقابل قبول است که زنان مسیحی (به ویژه مادران) نتوانند کمک کافی برای طلاق مبتنی بر ایمان بیابند. در نتیجه، آنها در ازدواج‌های سمی، آزاردهنده و زندگی آنها به سر می‌برند. یا طلاق می‌گیرند و سپس گیر می‌کنند. هرگز شکوفا نمی شوند، یا تبدیل به زنان شگفت انگیزی نمی شوند که خدا آنها را آفریده است. یا آن ها آنقدر استرس دارند که تلاش می کنند همه این کارها را انجام دهند، که هرگز فکر نمی کنند زندگی بهتری حتی ممکن است. من آماده نیستم که به عقب بنشینم و اجازه دهید این یک لحظه دیگر اتفاق بیفتد. من شرکت و مدرسه آنلاین خود را وقف ارائه کمک های مبتنی بر ایمان برای شکستن اسارت، کاهش استرس و آزادی از طریق آموزش، مربیگری زندگی، و خدمات حمایتی منحصراً برای زنان مطلقه یا طلاق گرفته مسیحی کرده ام. ماموریت کمک به زنان برای تجربه آزادی از طریق طلاق است."

آماندا با آموزش دانش‌آموزش از طریق مدرسه آنلاین خود در مورد تفسیر صحیح کتاب مقدس در مورد طلاق شروع می‌کند. سپس او به ارائه آموزش در مورد چگونگی پیشرفت و پیشرفت پس از طلاق ادامه می دهد.

سپس زنان از دانش‌آموزان مدرسه‌اش به مشتریانی در شرکت مشاوره‌اش تبدیل می‌شوند، جایی که او برای مادران مجرد مطلقه آموزش زندگی و حمایت فردی ارائه می‌دهد. زنان مسیحی می توانند با کمک آماندا در هر مرحله از راه، از شکسته و آسیب دیده در حالی که به فکر طلاق هستند، به سوپراستارهای موفق تبدیل شوند.

در

در مدرسه آماندا ثبت نام کنید
دوره های این مدرس:

آموزش کتاب راهنمای جستجوی شغل: راهنمای گام به گام برای پیشرفت شغلی

The Job Search Playbook: Step-by-Step Guide to Career Advancement

اگر از احساس بیماری و خستگی خسته شده اید و می خواهید در نهایت بتوانید به شغلی که می خواهید برسید، این دوره برای شما مناسب است. اسرار یک فا را دریافت کنید. ..