AnlisLuik

جواهرات/هنر/طراحی


سلام! این سوفی است و من بسیار خوشحالم که شما تا اینجا آمدید!

من قبلاً از بارسلون، کاتالونیا هستم، جایی که به عنوان طراح گرافیک و همچنین سازنده فارغ التحصیل شدم، اما برای دوره کارشناسی ارشد هنر در جواهرات معاصر به انگلستان نقل مکان کردم تا مرزهای جدیدی در خلاقیت پیدا کنم و دانش خود را گسترش دهم.

در حال حاضر، روی هنرم کار می‌کنم تا هنرمندی مستقل شوم و کارم را به دنیا نشان دهم و مهارت‌هایم را به اشتراک بگذارم تا دیگران بتوانند بیاموزند ساخت جواهرات چقدر می‌تواند بی‌نهایت باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار، کلاس های آینده، کارهای در حال انجام و مقداری الهام، کافی است به حساب اینستاگرام من یا حساب توییتر من anlisluik نگاهی بیندازید تا نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

لطفاً در اظهار نظر، پیشنهاد یا درخواست چیزی از من دریغ نکنید! من واقعا از آن قدردانی خواهم کرد :-)

در مورد درس ها چه انتظاری باید داشت؟

هدف من از این پروژه تمرکز بر ساخت جواهرات از دیدگاهی متفاوت است. به نظر من جواهرات نه تنها به ارزش پولی خود بلکه به داستانی که می گویند مربوط می شود. بنابراین، ما جنبه خلاقیت جواهرات را بررسی و گسترش خواهیم داد.

چیزی برای ترس نیست! من چندین تکنیک مربوط به فلز و همچنین در مورد انواع دیگر مواد مانند مهره، چوب، رزین و غیره را به شما نشان خواهم داد. تجهیزات یا یک کارگاه، این چیزی است که ما نیز روی آن کار خواهیم کرد، زیرا هنگامی که اصول اولیه را بدانید، می توانید آنها را به چیزی متفاوت و شگفت انگیز تبدیل کنید.

ما همچنین با ویرایش تصویر کار خواهیم کرد تا قطعات شما را برای کسب و کار یا اهداف خلاقانه ارائه دهیم.

امیدوارم همه ما بتوانیم یک انجمن بسازیم و از شما بشنویم!

در اینجا چند نمونه از کارهای من آمده است:

دوره های این مدرس:

آموزش اصول اولیه جواهرات: اولین مراحل برای یادگیری نحوه لحیم کاری فلز

Jewelry basics: the first steps to learn how to solder metal

"خوش آمدی !!! آیا شما در دنیای جواهرات شروع کرده اید و می خواهید کار خود را به سطح بعدی ببرید؟ لحیم کاری فلز یکی از تکنیک های اساسی جواهرات است که باید بدانید. .."