Sushma Sharma

فکر نکن فقط با جریان پیش برو

سلام، من سوشما هستم.

من 25 سال تجربه در زمینه هنری دارم. سفر هنری خود را از سنین پایین شروع کردم. من یک هنرمند خودآموخته هستم همچنین عضو انجمن هنری CARFA هستم.

آثار هنری من بازتابی از احساسات، تجربیات، ارزش‌ها، باورها و انتخاب‌های من است - مجموعی که من را منحصر به فرد می‌کند. وقتی قلم مو را برمی دارم، مهمترین چیز برای من این است که به خودم ایمان و اعتماد کامل داشته باشم، بنابراین هر چشم اندازم که باشد بتوانم آن را روی بوم بازسازی کنم. هنر برای من بسیار مهم است. این به من امکان می دهد شکست بخورم اما روز به روز خودم را بهبود ببخشم. من معتقدم سختی ها فرصتی برای خلاقیت است. سفر من در عرصه هنر به من آموخت که شکست رشد است. و آثار هنری من با غلبه بر این شکست ها به طور قابل توجهی تکامل یافته است.

هنر از یک اصل، یک دستورالعمل یا مجموعه ای از قوانین پیروی نمی کند و این چیزی است که من در مورد آن دوست دارم. این به من اجازه می دهد برای چند ساعت ناپدید شوم و چیزی بسازم که افکار و ایده های من را منعکس کند. هنر نوعی مدیتیشن و درمانی است که به من امکان می دهد در زمان حال بمانم، فراری از این زندگی پرشتاب. مردم هنر را به عنوان بخشی ضروری از فرهنگ ما نمی شناسند که به ما کمک می کند جهان را بهتر درک کنیم و همچنین به ما کمک می کند فقط با یک بوم نقاشی و قلم مو با مخاطبان جهانی ارتباط برقرار کنیم.

کلاس رایگان Skillshare من را در مورد شکستن تکنیک های آبرنگ انجام شده مبتدیان ببینید!

https://skl.sh/3EAWMdq

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد سنگ های فوق واقعی با استفاده از پاستل های روغنی

Creating Hyper Realistic Stones Using Oil Pastels

سلام به همه! نام من سوشما شارما است و به کلاس دیگری خوش آمدید! در این کلاس، من در مورد پاستیل های روغنی بحث خواهم کرد و نحوه اجرای آنها را به شما نشان خواهم داد. ..