Deanna Flinn

عکاس و تصویرگر

سلام، من Deanna هستم.

من عاشق تدریس هستم زیرا در کنار شما یاد می‌گیرم.

به پلتفرم SkillShare من خوش آمدید، بسیار خوشحالم که اینجا هستید.

کار فعلی من را می توانید در اینستاگرام پیدا کنید

شما می توانید وب سایت عکاسی تجاری من را ببینید

من نقاشی‌های خطی پیوسته (کانتور کور) از عکس‌هایم ایجاد می‌کنم. من اشکال و خطوط را به عنوان الهام می بینم که با استفاده از قلمم آنها را بدون بلند کردن از صفحه به هم وصل می کنم. من یک نقاشی را با دست ایجاد می کنم و سپس آن را اسکن می کنم تا یک فایل دیجیتال ایجاد کنم. من از آن فایل‌های دیجیتالی برای ایجاد انتقال روی پارچه‌هایی که روی لباس‌های ارزان قیمت می‌دوزم استفاده می‌کنم.

من نمایشگاه های انفرادی در USVI، تورنتو، ونکوور و هالیفاکس داشته ام. در طول Project Instant V6.0 برای Capture 2019 در Science World، سه پولاروید من برنده بهترین سری خلاقانه شدند. من برای نمایشگاه Capture 2018 "Transitions" که در سالن اسپرسو میلان به نمایش گذاشته شد، یک کمک هزینه چاپ از لندن Drugs دریافت کردم.

من به مدت 15 سال در صنعت عکاسی در ونکوور زندگی و کار کرده ام، در هالیفاکس NS بزرگ شده ام و هرگز بدون دوربین خانه را ترک نکرده ام. من به عنوان مربی در عکاسی با Arts Umbrella، Langara Continuing Education، Henry's Camera در تورنتو کار کرده‌ام و اکنون هیجان‌زده هستم که با Skillshare یک مربی باشم.

اخیراً من یک پروژه عکاسی خبری را با 7 زن که در STEM، مهندسی فناوری علوم و ریاضیات کار می کنند به پایان رساندم، به نام In Plain Sight، این پروژه در حال حاضر در نمایشگاه Science World است. افتتاحیه در 4 مارس 2020 بود. این نمایشگاه در حال حاضر در حال تبدیل به یک تجربه آنلاین مجازی است.

من قبلا موهای قرمز داشتم، داشتم خاکستری خود را می پوشاندم و یک روز تصمیم گرفتم قرمزی را رها کنم و من واقعی را در آغوش بگیرم. برخی از کلاس های من هنوز موهای قرمز من را دارند، مطمئن باشید این من هستم و من واقعاً از این تغییر راضی هستم.

از شما متشکرم، دینا! کلاس ها را دوست دارم! خیلی سرگرم کننده است :D

درود از آرژانتین!

لینا بی.

من از کلاس شما لذت می برم و به خصوص از ایده شما برای گرفتن 120 عکس از خود در طول قرنطینه خوشم آمد. شلی اس.

طراحی پرتره از خود با چشمان بسته.

بنابراین، این یک تمرین سرگرم کننده و آرام بخش بود! این ترکیبی از تمرین طراحی یک خطی و پرتره از خود بود. این همچنین باعث شد که بعداً به عنوان بخشی از تمرین طراحی خود، خودنگارهای بیشتری طراحی کنم.

Lynda.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی با گوشی هوشمند - آسان شده است.

Smartphone Photography - made easy.

"می خواهید با گوشی هوشمند خود عکس های بهتری بگیرید؟ بیایید چند نکته و ترفند ساده را بررسی کنیم که گرافیک گوشی هوشمند شما را بهبود می بخشد. سلام، اسم من Deanna است، من هستم. .."


آموزش نوردهی دوربین، نحوه استفاده از دیافراگم

Camera Exposure, how to use Aperture.

اگر شما یک مبتدی عکاسی هستید، ممکن است با همه چیزهایی که باید یاد بگیرید کمی سردرگم شوید. اما نگران نباشید، من می خواهم کار را کمی آسان کنم. ..


آموزش سرعت شاتر و شما.

Shutter Speed and You.

"ویدئو شماره 3 از مثلث نوردهی. این سرعت شاتر و شماست! این سومین و آخرین ویدیو از یک سه گانه است که شامل مثلث نوردهی است. O من را بررسی کنید. .."


آموزش ISO و شما

ISO and You.

"برای تبدیل شدن به یک عکاس خوب نیاز به تمرین و درک فنی دارد. یادگیری در مورد ISO بخش مهمی از این تمرین فنی است. ISO بخشی از ... است."


آموزش با چشمان بسته خود پرتره بکشید.

Draw a self portrait with your eyes closed.

"می خواهید از منطقه راحتی خود خارج شوید و یک تمرین هنری ایجاد کنید؟ یا فعالیت هنری فعلی خود را ادامه دهید؟ یک خودکار یا مداد و مقداری کاغذ بردارید، من به شما نشان خواهم داد که چگونه. ..."


آموزش یک پرتره از خود ایجاد کنید، با دوربین روبرو شوید.

Create a self portrait, face the camera.

«خودنگارهای خوب فقط پرتره های خوب هستند، ساده و ساده. آیا به پشت دوربین بودن عادت کرده اید؟ کنجکاو در مورد اینکه قرار گرفتن در مقابل i چگونه خواهد بود. .."