Nache Snow

سازنده. کارآفرین. زن شغلی

سلام دنیا. Nache' Snow اینجاست.

من یک سازنده، کارآفرین و زن حرفه‌ای هستم که اعتیاد شدیدی به انتخاب سرگرمی‌های جدید، خرید لوازم ژورنال‌نویسی، و مصرف مقادیر مضحک محتوای پادکست دارم.

در طول این سال‌ها، تعداد دیوانه‌واری از شلوغی‌های جانبی داشته‌ام که در زمان‌های مختلف برای سرگرمی‌ها هزینه کرده‌اند، به من کمک کرده‌اند بدهی‌هایم را جبران کنم و برای چیزهایی که دوست دارم مانند سفر پس‌انداز کنم.

من دوست دارم به دیگران کمک کنم اشتیاق خود را کشف کنند و بفهمند چگونه برای چیزهایی که دوست دارند وقت بگذارند. من این کار را از طریق پادکست، استودیو 78، ژورنال، The Life Cleanse، ویدیوهایم در YouTube و خبرنامه‌ام انجام می‌دهم.

می‌توانید من را در سراسر اینترنت پیدا کنید:


من عاشق پادکست هستم! پادکست من، استودیو 78 را ببینید، جایی که من با زنان خلاق روزمره مصاحبه می کنم که کارهای خارق العاده ای انجام می دهند. من همچنین صفحات منابع کسب و کار و شیوه زندگی دارم (فقط روی صفحه درباره من کلیک کنید).


نمای فروشگاه من را بررسی کنید. محصولات برنامه‌ریزی دیجیتال، The Life Cleanse Journal، و کالا.

(حتما مشترک شوید)

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه زندگی خود را سازماندهی کنید تا زمانی را برای اشتیاق یا شلوغی های جانبی خود اختصاص دهید

How to Organize Your Life To Make Time For Your Passion or Side Hustle

داشتن یک شغل تمام وقت سخت و طاقت فرسا با چندین مزاحمت و سرگرمی ممکن است طاقت فرسا باشد. با این حال، من در طول سال ها راهی برای حفظ سلامت عقل خود پیدا کرده ام! ..


آموزش Milanote برای مبتدیان: راهنمای گام به گام برای سازماندهی پروژه های خلاقانه شما

Milanote for Beginners: Step-By-Step Guide to Organizing Your Creative Projects

" آیا در میلانوت تازه کار هستید و مشتاق هستید که پتانسیل آن را برای سازماندهی پروژه های خلاقانه خود باز کنید یا از آن برای سوار شدن به ویژن استفاده کنید؟ جلوترش رو نگاه نکن! در این بیگی. .."