Suzanne Scacca

نویسنده مستقل/سازنده وب سایت

اوه، سلام! نام سوزان است. بیشتر روزها، می توانید در مورد وردپرس، طراحی وب، و مدیریت کسب و کارهای کوچک بنویسم. گاهی در مورد آینده های گمانه زنی عجیبی می نویسم که در آنها تکنولوژی بر بشریت حکومت می کند. و حالا... خب، کلاس های ساخت وب سایت و سئو را به Skillshare می آورم. لذت ببرید!

من اعتقاد ندارم که تسلط بر طراحی وب، سئو، نوشتن کپی‌رایت یا هر یک از موضوعاتی که مرتباً در مورد آنها صحبت می‌کنم، صرفاً برای حرفه‌ای‌ها باشد. فکر می‌کنم با کمی کار و برخی راهنمایی‌های متخصص، می‌توانید به تنهایی چیزهای عالی برای کسب‌وکارتان جمع آوری کنید.

اگر از من کمک بیشتری برای DIY می‌خواهید، وب‌سایت من را برای نکات و ابزارهای اضافی بررسی کنید:

  • برای صاحبان مشاغل کوچک و مشاغل آزاد

و البته، برای راهنمایی‌های گام به گام بیشتر در مورد نحوه ایجاد وب‌سایت‌هایی که عملکرد خوبی در جستجو داشته باشند، در اینجا مشترک شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت لینک سئو که دارای چشم انداز برای همکاری با شما خواهد بود (نه برعکس)

SEO Link Building That Will Have Prospects Begging to Work with You (Not the Other Way Around)

"هیچ چیز آسانی برای راه اندازی یک کسب و کار وجود ندارد. اما می دانید که چیز فوق العاده ارزشمندی برای ارائه دارید، به همین دلیل است که متعهد هستید که آن را از بازار خارج کنید..."


آموزش وب سایت خود را با وردپرس بسازید و گوگل را عاشق آن کنید

Build Your Website with WordPress… and Make Google Fall In Love with It

"من تعدادی از مشتری ها به من گفتند: "وردپرس بد است" یا "من از گوگل متنفرم." در این کلاس، من می خواهم به هر دوی این شکایات رایج بپردازم. من می خواهم نشان دهم. .."


آموزش چگونه محتوای سئو بنویسیم و ترافیک سایت وردپرس خود را بهبود ببخشیم

How to Write SEO Content and Improve Traffic to Your WordPress Site

"برای بسیاری از فریلنسرها و صاحبان مشاغل، وب‌سایت‌ها در نهایت چیزی جز کارت‌های ویزیت آنلاینی نیستند که برای مشتریان احتمالی ارسال می‌کنید وقتی در مورد آن سوال می‌پرسند. آیا اینطور نیست..."